55

75 4 0
                                    




Kratos

După cum am repetat de nenumărate ori, „Nici un caz". Am spus. Hades... tatăl meu m-a adus în casa în care locuiam cu mama. De vreme ce mama locuia într-o altă casă cu noul ei soț, acest loc aștepta să fie folosit cu mobilierul din interior.

"Totul va decurge conform planului. Lucrurile vor deveni puțin dezordonate pentru Zeus și Poseidon și vei avea sufletul tău și pe Amari." Doar îmi promitea un vis.

Amari, mi-au venit în minte amintiri când ii auzeam numele. Pacea care mă umple când o privesc dormind. Când o sărut pe buzele, plăcerea în acel moment în care respirațiile noastre se întâlnesc. Lacrimile calde care i-au căzut din ochi când plângea încă au reușit să mă impresioneze în adâncul sufletului. Să-mi amintesc de acestea, dar să nu le pot simți, a fost suficient pentru ca să fiu neliniştit. În timp ce expir greu,

"Nu pot să te las să o implici în asta. I-am promis ei și mie că nu te voi lăsa să o folosești în aceste jocuri. Păstrează-mi sufletul. Nu intra într-un asemenea târg cu Amari, Hades." Am spus. Nu aveam chef să spun „tată" în această conversație.

Am râs involuntar când și-a reflectat dezamăgirea în voce și a spus: „M-am gândit că o să-ți folosești puțin mintea când nu ai suflet, dar ești fix ca mama ta. Ești ca ea".

"Mama mea este o femeie emoționată. Nu am sentimente, îți amintesc."

Hades a râs, apoi a pus o expresie serioasă.

„De ce îți pasă atât de mult de fata aceea? Nu te vei putea întâlni atâta timp cât ea va fi Zeus. Zeus plănuiește să o ia sub stăpânirea lui în Olimp. Probabil că va trăi o viață veșnică alături de alte zeițe. într-un palat al lui. Ştii şi tu..."

În timp ce spuneam „Nu poți să fii serios", paharul din mână mi s-a spart între degete fără să-mi dau seama. Mici cioburi de sticlă erau înfipte în degetele mele și în palma mea. Nu am simțit nicio durere și spiritul meu, atârnat de gâtul lui Hades, a început să strălucească.

Pe măsură ce sângele îmi picura din mână, bucățile de sticlă care mi se înfipseseră în mână au început să cadă pe blat cu un sunet strident. Era ca și cum corpul meu nu accepta substanța străină. A fost foarte inuman. M-am asigurat că mi se ia puțin din mine care eram uman. Am simțit privirile indiscrete ale lui Hades asupra mea în timp ce rana s-a închis de la sine. mi am strâns mana în pumn.

— Amari nu ar accepta așa ceva, am spus. Hades a făcut câțiva pași în sufrageria casei și s-a întors brusc spre mine și a râs.

„Dorințele ei nu contează aici. Zeus primește orice femeie dorește." A continuat el, deși zâmbetul de pe față a dispărut la ultima propoziție. "Amari este o fată extrem de frumoasă. Dacă nu ar fi scăpat, probabil că ar fi fost una dintre zeițele lui Zeus. Ai de gând să lași să se întâmple asta?"

„Este mai bine... decât Zeus să fie ostil lui Amari". ce spun eu? Să arăt indiferent a fost tot ce am sperat să obțin acum.

"Fiule. Să știi asta, Amari nu se va întâlni niciodată cu tine decât dacă ai un suflet. Ea va veni cu propriile picioare să Mă roage. Tu vei aștepta doar momentul când îți vei recupera sufletul."

"Atunci voi deveni cineva pe care nu-l va dori înapoi pentru ea. Atunci e alegerea ta să-mi dai sufletul înapoi sau nu. Pentru că așa pot trăi și eu."

„Cred că rezultatul va determina atitudinea lui Amari față de tine. Dacă renunță la tine, ceea ce nu cred. Îți voi da sufletul înapoi. Dar îl vei fi pierdut deja. Este un pariu. ?"

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum