40

80 5 0
                                    




Adonis

Chinul razelor de soare pe ochi m-a adus în sfârșit în fire. Faptul că mâinile mele erau legate de scândurile cuștii în care mă aflam, deasupra capului meu, era o altă problemă. Sunetele de zgomot care veneau de la gâtul meu și apoi de la talie exprimau cât de inconfortabil era corpul meu cu acest stil de atașament.

Înainte de a avea ocazia să găsesc ciudat că mă aflam în cușcă, picioarele uriașe pe care le-am văzut pe părțile laterale ale cuștii, trei în dreapta și trei în stânga, erau în vârful ciudățeniei mele. În afară de scândurile groase ale cuștii, văzând al doilea lucru care blochează soarele și îmi aruncă o umbră pe față, acul uriaș m-a făcut să cred că acest animal ciudat este un scorpion.

Lucrul interesant a fost că această monstruozitate insectă-animal a fost condusă de un chador alb-negru.

În timp ce continuam să mă frământăm neliniștit în cușcă, am încercat să-i găsesc pe ceilati.  Situația lor nu era diferită de a mea.

Fiecare dintre noi a fost ținut captiv în cuști de lemn pe spatele unor scorpioni uriași. Alex, Anabet, Troy și Tyson au fost ținuți în două cuști separate, în timp ce eu am fost ținut într-o singură cușcă.

În timp ce plănuiam să fac încercări de evadare, mintea mea părea să se fi oprit. Am avut o durere de cap incredibilă. Creierul îmi pulsa. Dacă aș da vina drept motiv pentru praful ciudat suflat pe față, nu cred că cineva s-ar putea opune mie.

Tot ce puteam folosi pentru a tăia frânghiile din mână era în geanta mea. Geanta mea era atașată de gheara scorpionului uriaș.

Faptul că aveam mâinile legate în toate privințele m-a călcat pe nervi. Chiar am avut nevoia de a crea un cutremur și de a ne ucide pe toți.

"Doar taci." Cu vocea care a spus, privirea mi s-a mutat către persoana care stătea în fruntea scorpionului.

— De ce ne-ai legat? Am întrebat.

S-a ridicat pe capul scorpionului și a traversat cușca mea de parcă nu ar fi făcut griji că ar cădea.

"Criminali sunt legați. Ca să nu scape." a spus. Chiar dacă cred că are sens. Nu credeam că există șanse ca Zeus să o pună pe fata asta după noi. Deci despre ce crimă vorbea?

Nu credeam că vrem o crimă. Când m-am uitat atent la fată, mi-am dat seama că era fata cu ochi verzi, cu pumnalul la gât.

— Ai vrea să ne spui ce crimă am comis? Am spus. Să fiu bătut de o fată mă înnebunea. Chiar dacă este implicată înșelăciune.

S-a apropiat și mai mult de cușcă și în acel moment a suflat o rafală de vânt. Am închis ochii pentru ca vântul să nu lase nisipul să intre în ochi. Când am deschis-o, am văzut că vălul de pe fața fetei fusese deschis. Am simțit nevoia să înghit când am văzut că frumusețea ei nu se limitează la ochii ei verzi. Ce frumusețe este asta.

S-a încruntat în timp ce clipi din ochii verzi de smarald spre mine. Nu vă pot spune cât de uluitor arată chiar și în această stare.

— Ne-ați deteriorat căile navigabile. a spus.

Mi-am dat seama că mă uitam la fața ei ca un stupid în acel moment și am clătinat din cap dintr-o parte în alta. — Canal de apă? Am întrebat.

„Nu încerca să negi. Am înțeles ce a vrut să spună când a spus-o. Dar sunt blocat pe ceva. Cum ar fi putut cineva să mă vadă îndoind apa când eram singuri în mijlocul deșertului? Dar nu am întrebat asta.

"Uite. Scopul nostru a fost să nu-ți facem rău ție sau apă. Aveam nevoie doar de apă. Să nu murim." Am spus.

"Rezultatele nu au fost plăcute pentru ambele părți. Oricare ar fi intențiile tale. Vei plăti un preț mare pentru crima pe care ai comis-o. Apa noastră a fost poluată de vraja ta. Când vom ajunge în oraș, vei da socoteală despre toți oamenii care așteaptă să-ți ia capul". Când a spus asta, nu am putut înțelege expresia tristă pe care o vedeam pe chipul ei. Ne-a crezut, dar părea că trebuie să ne lase să suferim.

Prințesa fugara-focul-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum