Kolların yana açılması ile Aaron'un üstünde ametist renginde bir ışıldama oluştu. Işıldamaların rengi ametist rengindeydi ve kollardan başlayarak tüm vücudu kaplamaları uzun sürmemişti.
Fakat sırf bu başarı bile herkesin dikkatini çekmeye yetmişti. Buna sadece öğrenci büyücüler değil, Usta büyücüler de dahildi. Çünkü Aaron bu başarıyı bir büyü sütununun yakınlarında olmadan ve herhangi bir yardım olmadan kendi başına başarmıştı.
Aaron ilk büyü enerjisini oluşturduktan sonra vücuduna kısa bir bakış attı ve yüzü memnun olmayan bir ifadeyle doldu. Bu ifadesi Yüce Büyücünün gözlerinden de kaçmamıştı.
"Aaron?" dedi Yüce Büyücü anlamaya çalışan bir ifadeyle. "Bir sorun mu var?" Yüce Büyücü Alice göre Aaron'un şu anda yaptığı şey muazzam bir şeydi. Fakat yüz ifadesinden anladığı kadarıyla bu başarı da onu rahatsız eden bir şey vardı.
"Eksik olan bir şey var." dedi Aaron vücuduna bakarken. "Yanlış hissettiren bir şey..." Aaron sağ elini öne uzattığında dün okuduğu kitapta ki sembolleri ve alfabeyi düşündü. Büyünün temelinde büyü gücü, zihin ve hayal gücü yatardı.
Kişiler oluşturacakları büyüleri zihinlerinde yaratmalı, yarattıkları büyülere odaklanmalı ve büyü enerjisine odaklanarak gerçek hayatta tezahür ettirmeleri gerekiyordu. Aaron büyü gücünü başarılı bir şekilde oluşturduğu için sırada ki aşamaya geçmeye karar verdi.
Fakat hala daha o eksiklik duygusunu yaşamaya devam ediyordu. Büyü Sütunları olmadan büyü gücünü hissedebilmesi ve bunu vücuduna çağırabilmesinin büyük bir başarı olduğunu ve tüm büyücü öğrencilerin şu anda onu izlediğini biliyordu. Yine de bu duyguyu hissetmekten kaçınamıyor gibiydi.
Bu yüzden ellerini sıkarak yumruk haline getirdi ve odaklanmaya başladı. Odaklanması o kadar ciddiydi ki, farkında olmadan dişlerini sıkmaya başlamıştı. Aaron odaklandıkça vücudunda ki ametist renginde büyü gücü yoğunlaşıyor ve gücünü arttıyordu.
Bir nokta da Aaron'un büyü gücü o kadar çok yoğunlaştı ki, aura kendi içerisinde ametist renginde enerji arkları oluşturmaya başladı. Aaron gözlerini açtığında göz bebekleri ametist renginde parlıyordu.
Aaron güçlerinin tamamını aktif hale getirdiğinde Yüce Büyücünün ve Chloe'nin güçleri de istemsizce aktif hale geldi. Her iki güçlü büyücünün güçleri de onların iradesi olmadan aktif hale gelmiş ve tüm vücutlarını bembeyaz parlamasına sebebiyet vermişti.
Fakat tek değişim Chloe ve Alice'de değildi. Bu sefer olarak Skyler'ın da güçleri aktif hale gelmişti. Skyler'in güçleri Alice ve Chloe gibi beyaz değil, gök mavisi rengindeydi. Güçlerinin kendisinin iradesi olmadan harekete geçmesi karşısında şaşıran Skyler, kızık gözler ile bir vücuduna bir de Aaron'a baktı.
Bu sırada tüm bunlardan habersiz bir şekilde Aaron, Dharken'in alfabesini zihninde bir çemberin içerisine, kitapta koyduğu bir şekilde yerleştirerek ametist renginde bir büyü halkasını elinde oluşturduğunu hayal etti. Hayal gücü, büyü gücüyle senkronize hale gelmeye başladığında, Aaron'un avucunun hemen önünde kıvılcımlar çakmaya başlamıştı.
Kıvılcımlar bir araya gelerek enerji arklarına dönüştüler ve dairesel bir çember çizerek tamamlandılar. Büyü dairesi tamamlandıktan sonra içerisinde bir çok büyüsel hat oluştu ve Dharken alfabesinden gelen büyü harfleri, büyü çemberinin içerisinde enerjiyle çizilmeye başladı.
Durumu gören Yüce Büyücü Alice, elini kaldırarak tüm büyücüleri durdurdu ve izlemelerini emretti ki buna gerek yok gibiydi. Çünkü tüm öğrenciler büyü sütunlarından ellerini çekerek büyü gücünü hissettikten sadece bir kaç saniye sonra büyü çemberini oluşturmaya başlayan Aaron'a odaklanmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadim Büyücü - Kalsedel Akademisi
Fantastik[Yazar Notu: Klasik kahramanların veya iyilerin her daim kötüleri yendiği hikayelerden sıkıldıysanız doğru yerdesiniz. Sizlere beynini kullanan, her klişe olaya atlamayan ve gücünün acımasızlığını sonuna kadar kullanan, ne tam iyilik meleği ne de ta...