A/N Bij de laatste RTR Backstage (21 oktober 2022) speelden de mannen een spel voor echte mannen, waarin de laatste vraag die gesteld werd was "Stel, je zou voor 1 dag een vrouw mogen zijn, wat zou je allemaal doen?" En de antwoorden waren dermate intrigerend dat ik er een verhaal van moest maken.
In de fanfictie is dit een bekend genre en het zou de tag fem!Ruben moeten hebben.
Waarschuwing: Wat er in deze fanfic gebeurt, komt niet overeen met de werkelijkheid. Het is fictie en Ruben en Tijl zelf hebben hier niets mee te maken. Rating 18+
Enjoy!
-------------------------------------
"Stel, je zou 1 dag een vrouw mogen zijn. Wat zou je allemaal doen?", las Ruben voor. Hij liet het kaartje tussen zijn vingers draaien om aan de andere mannen te laten zien. Het stond er echt. En hij wist zijn eigen antwoord direct. "Ik zou het huis niet verlaten", begon hij gelijk. "Ik zou een bus olie laten komen en ik zou m'n huis niet uitgaan. Ik ben dan gefixeerd op die borsten die ik dan heb. Dus daar zou ik mee aan de slag gaan."
Tijl reageerde met wat hij zou doen: douchen in de sportschool en ongegeneerd kijken naar alle naakte vrouwen.
RubenM vulde aan met zijn verhaal. "Ik zou Ruben Nicolai bellen 'heb jij ook deze dag nu? Neem die olie maar mee, we gaan nu naar de loods van Easytoys.'"
Ruben Nicolai en Tijl moesten lachen. Tijl vervolgde "Dus als jullie allebei vrouw zijn, bellen jullie elkaar? That's sick!"
"Nee!", protesteerde RubenN. "Ik word gebeld en meegenomen naar een magazijn vol sekstoys. Ik weet niet waar ik hier verantwoordelijk ben? Maar ik weet wel opeens wat ik zou doen. Ik zou een van jullie versieren." Ruben keek bij die zin expres niet naar Tijl. Te persoonlijk. Maar het ontging hem niet dat Tijl scherp inademde, een geluid maakte in de buurt van "Ooooh god" en wegkeek. Ruben ging door alsof hij het niet gehoord had. "Ik zou een van jullie versieren, het bed meenemen en de volgende dag: haahaaahaa!"
"Ik heb jou gepijpt!", riep Tijl onverwacht. Dat ontlokte een kotsreactie bij RubenN. "Blugh. The joke's on me!", riep hij uit. Hij moest zich hier wel uit redden natuurlijk. "Weet je, als vrouw ben ik ook impulsief. Ik denk niet na, maar ik doe." Dit ontlokte gelach bij zijn vrienden. Mooi. Tijd om de podcast af te sluiten.
"Laten wij doorfantaseren", zei RubenM.
Tijl praatte over hem heen. "Nou, de dag begon mooi en we eindigden met elkaar in een sekstoysloods. Ik ben in ieder geval versierd door een van jullie beiden, dus niemand won." Tijl vermeed oogcontact met beide Rubens tijdens die zin, maar toch eindigde hij de zin met een onwillekeurige beweging richting RubenN, die ook wijselijk de tafel interessanter leek te vinden dan wat er gezegd werd.
Ze rondden de podcast netjes af en toen de microfoons dicht waren, was het onderwerp ook afgerond. De gesprekken gingen daarna niet meer over wat er net besproken was. Ruben Nicolai pakte nog een paar kaartjes om te bespreken, er werd nog wat te drinken ingeschonken en de podcast-crew pakte ondertussen in.
Pas toen Ruben en Tijl samen de studio van Ruben van der Meer uitstapten en in de richting van hun auto's liepen, kwam alles dat ze vandaag naar elkaar hadden gehint even naar boven.
"Meende je dat, dat je mij zou gaan versieren?", vroeg Tijl voorzichtig. "Als vrouw?"
"Ja natuurlijk! Waarom zou ik dat niet menen?", antwoordde Ruben. Direct, zonder twijfel.
Tijl haalde zijn schouders op. "Omdat het gewoon voor de podcast was?"
Ruben keek glimlachend opzij en stootte Tijl speels aan. "Je wist wel gelijk dat ik jou bedoelde en niet Ruupie."
JE LEEST
Random Tuby Oneshots
FanfictionSoms komen er random scènes of verhalen op in mijn hoofd, of in die van iemand anders, en dat schrijf ik dan op. Graag maak ik jullie deelgenoot, zodat iedereen kan genieten. Dus ik zou zeggen... enjoy!