Každý člen už niečo povedal a už sa chystali na ďalšiu pesničku. No Taehyung sa celý čas na mňa pozeral.
Začali performovať Run, I Need U a potom sa išli prezliecť a pripraviť sa na ďalšie pesničky.Po pár minútach prišli Namjoon, Hobi a Yoongi (Rap Line) a začali rappovať ich spoločné pesničky. Moja najobľúbenejšia od nich je Ddaeng.
Po nich prišli Jin, Tae, Jimin a Jungkook. Každý išiel na svoje miesto a začali spievať 00:00 (Zero o'clock) a potom ich ostatné pesničky.
Keď už bol koniec koncertu, začali sme pomaly odchádzať aj keď sme boli smutní, že už to skončilo. Veď kto by nebol?
Prišli sme do hotela a ja som povedala babám: „Dievčatá ja sa idem ešte prejsť takže vás informujem, aby ste ma nehľadali v mojej izbe."
„Ok." Povedali.„Dávaj si pozor." Povedala mi ešte Sana a s Yoonmin odišli do svojich izieb. Po ceste z hotela som stretla Hana ale nikde som nevidela Felixa.
„Ahoj Han. Kde máš Felixa?" Spýtala som sa ho. On mi povedal: „Ahoj Jenn. Felix je vonku pred hotelom. Rozpráva sa tam so svojou frajerkou."
„Frajerkou?" Spýtala som sa prekvapene.
„Hej, veď bež tam a zoznám sa s ňou. Je fakt super." Povedal mi Han.„Umm dobre idem, veď aj tak tam mám namierené." Zasmiala som sa.
„Ok, tak ja už pôjdem ahoj." Povedal a odišiel do svojej izby. Ja som vyšla z hotela a našla som tam stáť Felixa a rozprávať sa s jeho frajerkou. Prišla som k nim a pozdravila: „Ahoj Felix."
„Oh ahoj Jenn." Odzdravil ma s úsmevom. V tom som počula Felixovu frajerku ako hovorí: „Umm Felix? Kto je to?"
„Ah, áno zabudol som zlatko. Jenny toto je moja frajerka Eunjin, miláčik toto je moja sesternica Jenny." Zoznámil nás Felix.
„Jeeej ahooj. Felix mi veľa o tebe hovoril. Ževraj si jeho najobľúbenejšia sesternica." Povedala s úsmevom na tvári, ktorý som jej samozrejme s radosťou vrátila a povedala: „Ahoj. Áno áno to teda som. A on je zas môj najobľúbenejší bratranec." Zasmiali sme sa. Felix sa ma spýtal: „A ty kam ideš?" Tak som mu povedala: „Nikam. Idem sa len trochu prejsť." Felix prikývol a povedal: „Mhm, dobre tak si dávaj pozor."
„Ahoj Felix. Ahoj Eunjin." Pozdravila som ich a oni ma odzdravili: „Ahoj Jenn."
Prišla som do parku. Ako som kráčala a pozerala sa okolo, zrazu som do niekoho narazila. Rýchlo som sa uklonila a ospravedlnila sa: „Prepáčte, moja vina, nepozerala som sa pred seba a omylom som do vás narazila. Prepáčte."
Zrazu som počula hlboký hlas: „To je v pohode." Pozrela som sa hore a zbadala vysokého muža s čiernou maskou, kapucňou na hlave a krásnymi očami. Chvíľu sme sa pozerali jeden druhému do očí, ale potom povedal: „Ty si to dievča."
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..