23

92 6 0
                                    

Prešiel týždeň od nášho návratu z Paríža. Tento týždeň som sa vôbec necítila dobre. Hlavne ráno keď sa zobudím. Tae chodí skoro ráno do štúdia aby prišiel skôr domov a trávil so mnou viac času.

Je piatok ráno. 9:19. Čakám nervózna v kúpeľni s tehotenským testom v ruke. Pozrela som sa na mobil a bolo 9:20. Pomaličky som sa pozrela na tehotenský test a videla som tento výsledok:

 Pomaličky som sa pozrela na tehotenský test a videla som tento výsledok:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Do očí sa mi nahrnuli slzy a začala som plakať od šťastia. V jednej ruke som držala tehotenský test a druhú som si položila na moje ešte neviditeľné tehotenské bruško.

„Ahoj bábo. To som ja tvoja maminka. Nemôžem sa dočkať kedy poviem o tebe tvojmu tatinkovi.” Povedala som s veľkým úsmevom na tvári.

17:23. Čakám na Taeho a rozmýšľam ako mu povedať dobré správy. V tom som si spomenula na video ktoré som videla na tiktoku. Trochu som sa uškrnula.

„Heh, musíš si na to prísť sám zlatíčko moje.” Povedala som a v tom momente sa otvorili vchodové dvere. Yeontan sa rozbehol k dverám keď počul, že niekto prišiel. Postavila som sa a išla som tiež.
„Ahoj láska moja.” Povedal s úsmevom na tvári Tae keď ma zbadal.

„Ahoj moje.” Povedala som a objala som ho.
„Čo porábaš?” Spýtal sa ma a dal mi pusu. Usmiala som sa a povedala som: „Teraz momentálne nič. Čakali sme na teba.”

Tae sa na mňa nechápavo pozrel.
„Čakali?” „Hej, čakali.” Stále som sa usmievala.
„Je tu niekto? Máme návštevu?” „Nie. Nikto tu nie je. Sme sami.” Myslím že som ho zmiatla ešte viac.
„Oukej?” Stále mal na tvári nechápavý pohľad. Strašne som sa chcela smiať ale nemohla som.

„Poď sa napapať. Určite si hladný.” Povedala som a odišla som do kuchyne. Yeontan išiel za mnou ale Tae stále stál pri dverách s nechápavým pohľadom.
Naservírovala som nám večeru a o chvíľu prišiel do kuchyne aj Tae. Sadli sme si za stôl a začali sme jesť. Keď sme dojedli Tae mi povedal: „Ja umyjem riady, môžeš ísť.” „Dobre, tak my ideme.” Dala som mu rýchlu pusu na líce a utekala som do kúpeľne.

„My? Kto "my"? Je v poriadku? Nemá horúčku?” Nechápal moje čudné správanie Tae.

Keď som vyšla z kúpeľne a prišla som do spálne, videla som Taeho ležať na posteli a čítal knihu.

„Môžeš ísť.” Zobrala som si mobil a ľahla som si vedľa neho. Tae odišiel do kúpeľne a ja som pozerala nejaké videá na tiktoku.

O chvíľu Tae prišiel a ľahol si vedľa mňa.
„Jenny?” „Áno?” Odložila som mobil a pozrela som sa na neho.

„Ty... Si v pohode?” „Áno sme. Prečo?” Nechápavo som sa ho spýtala. Ale vedela som prečo sa to spýtal.
„Nemáš horúčku?” Položil si ruku na moje čelo aby zistil, či nemám horúčku. Usmiala som sa na neho a pomaličky som vzala jeho ruku a dala ju preč z môjho čela.

„Tae, my sme úplne v pohode. Nemáme žiadnu horúčku.” „Tak prečo mi dnes stále všetko hovoríš v množnom čísle? Čo je to tvoje "my"?” Spýtal sa ma ale ja som len odignorovala jeho otázku, položila som si hlavu na jeho hruď a omotala som si ruky okolo jeho pásu.

„Jenny.” Povedal tentokrát vážnym hlasom.
„Hm?” „Ty niečo predo mnou tajíš? Vieš, že sme si sľúbili, že nebudeme mať medzi sebou žiadne tajomstvá.” „Tae, my pred tebou nič netajíme.” Povedala som mu ospalým hlasom.

„Tak čo má znamenať to tvoje "my"? Máš nejakého imaginárneho kamaráta? Jenny. Odpove-” Stopol keď si všimol, že som zaspala. Vzdychol si a povedal: „Tak si to spolu vyriešime zajtra.”
Objal ma a o chvíľu zaspal aj on.

Keď som sa ráno zobudila, Taehyung nebol vedľa mňa.

„Veď dnes je sobota. Tak kde je?” Povedala som si sama pre seba a položila som si ruky na moje neviditeľné tehotenské bruško.

„No čo bábo? Dobré ránko.” Zachihotala som sa a vstala som z postele.

Prišla som do kuchyne a videla som na stole prichystané raňajky. Ale Tae tam nebol. A jeho raňajky tiež neboli zjedené. V tom som počula Yeontana štekať z našej obývačky. Išla som teda do obývačky a tam som videla Taeho ako sa hrá s Yeontanom. Usmiala som sa a povedala: „Dobré ráno lásky moje.”

Obaja sa pozreli na mňa a Yeontan sa za mnou rozbehol. Vzala som ho na ruky a on začal mi oblizovať tvár. Šteklilo to.

„Hej!” Počula som ako povedal Tae. Prišiel k nám a vzal mi Yeontana z rúk. Položil ho na zem a teraz mi zase Tae dával pusinky po celej tvári. Yeontan sa na nás pozeral a začal štekať. Zasmiala som sa a povedala som: „Ale no tak chlapci. Nežiarlite jeden na druhého.” „Poď papať radšej určite si hladná.” Povedal Tae a vzal ma do kuchyne.

Keď sme doraňajkovali, išla som si spraviť ešte jeden chlieb pretože som bola stále hladná. Aj napriek tomu, že už som dva mala.

„Moje? Ty si ešte hladná?” Spýtal sa ma prekvapene Tae.

„Hej ešte sme.” Povedala som mu ale už som mu nechcela dlhšie tajiť, že som tehotná. A ani ho ti nenapadlo, že preto hovorím v množnom čísle. Rozhodla som sa, že mu dám menšiu pomôcku.

„Veď teraz musím jesť za dvoch.” Povedala som mu úplne s kľudom ako keby nič a sadla som si za stôl. Tae sa na mňa o pár sekúnd pozrel s veľkými očami. Asi mu to už došlo.

„Počkaj. Chceš tým povedať, že ty si...” Pozrela som sa na neho s úsmevom keď som videla ako si ma prezerá od hlavy až po päty.

„Vážne si..” „Áno.” Povedala som a postavila som sa zo stoličky. Tae ma silno objal. Objala som ho späť.
„Ďakujem. Ďakujem. Ďakujem. Neviem ani opísať aký som šťastný.” Povedal mi a ja som videla slzy v jeho očiach. Netrvalo dlho a mala som slzy v očiach už aj ja. Tae si ma pritisol ešte viac k sebe a dal mi pusu. Keď sa odtisol, kľakol si a dal mi jemnú pusinku na bruško. Celý čas som sa na neho s úsmevom pozerala.

„Ahoj bábo. To som ja, tvoj tatinko. Už sa na teba neviem dočkať. Veľmi sa na teba teším.”

My idol fell in love with meWhere stories live. Discover now