Zobudila som sa okolo siedmej. Pozrela som sa vedľa seba a videla Taeho ktorý sa na mňa už s úsmevom pozerá. Usmiala som sa aj ja a dala mu pusu.
„Ako sa vyspala moja kráľovná?” Spýtal sa ma.
„Veľmi dobre môj kráľ.” Povedala som a on sa zošuchol k môjmu brušku.„Dobré ránko bábätko moje. Dúfam že si sa dobre vyspalo.” V tom som cítila jemné kopnutie.
„Oh! Tae! Malé koplo.” On sa na mňa pozrel s veľkým úsmevom na tvári.Po chvíľke sme odišli do kuchyne a spravili sme si raňajky.
Po raňajkách sme sa odišli nachystať a vyrazili sme do štúdia za chalanmi.
Prišli sme pred budovu HYBE a vystúpili sme z auta. Chytili sme sa za ruky a vošli dnu.
Prišli sme do štúdia kde už bol celý Bangtan.
„Ahojte.” Pozdravila som. Keď si ma všimli, všetkým sa nahodil úsmev na tvári.„Ahoooj.” Povedali všetci naraz.
„Nechcela som vám to povedať takto zhurta ale keď vás takto vidím tak nemôžem odolať.” Zasmiali sme sa.„Čo také nám chceš povedať?” Spýtal sa Jin.
„No..” Pozrela som sa na Taeho a ten sa na mňa usmial. Pomaličky prišiel ku mne a jednou rukou ma chytil za bok a druhú si položil na moje bruško. Chalani sa na nás začudovane pozerali.„Čakáme bábätko.” Povedala som a v tom momente chalanom padli sánky.
„To vážne?” Spýtal sa prekvapene Namjoon. S Taehyungom sme len prikývli.
„Ja budem ujo!!!” Vykríkol od radosti Jimin.
„To my všetci Jimin!” Zakričali ostatný chalani. Zasmiali sme sa.„A čo to bude? Chlapec alebo dievča?” Spýtal sa Yoongi.
„Nevieme.” Povedal Tae.
„Ako to že neviete?” Spýtal sa Jungkook.
„Povedali sme doktorovi že nechceme vedieť pohlavie. Zistíme to až keď sa bábo narodí.” Povedala som.„Dobre teda. Tak sa tešíme.” Povedal Hobi.
<Time skip>
Už som v deviatom mesiaci tehotenstva. Tae sa o mňa stará veľmi dobre. Posledné dva mesiace ma nenechá nič robiť. Ani osprchovať sa sama nemôžem! Už som si myslela že ani na záchod ma samotnú nepustí, ale tak našťastie sa to nestalo.Bolo 23:54. Tae už spal a ja s ním v jeho náručí. Zrazu som sa zobudila. Začínala som mať kontrakcie. Zobudila som Taeho.
„Čo je? Čo sa deje láska?” Spýtal sa ma ospalo.
„Tae.. Je to tu. Bábo ide na svet.” Hneď ako som to dopovedala, Tae otvoril oči a vyskočil z postele.„Čo? Už? Teraz?” „Moje prosím ťa ukľudni sa. Hlavne kľud.” Povedala som mu. Tsk..ale tak on by mal byť ten čo mi hovorí aby som sa ukľudnila.
„Dobre. Zober veci a ideme do nemocnice.” Povedala som mu a Tae zobral zo skrine kufor kde už som mala nachystané veci do nemocnice. Pomaly som sa postavila a s Taeho pomocou som nastúpila do auta. Ešte pred tým ako som stihla nastúpiť mi praskla plodová voda. Pozrela som sa na Taeho.
„Tae. Rýchlo!” Nastúpili sme do auta a Tae začal šoférovať.
Prišli sme do nemocnice a hneď ma zobrali na pôrodnú sálu. Bola tam pani doktorka.
„Oh! Jenny! No poď.” Povedala keď ma zbadala.
„Jenny, na môj pokyn začneš tlačiť. Dobre?” Povedala doktorka a ja som len prikývla. Tae stál vedľa mňa a držal ma za ruku. Ja som mu ju pevne stískala.„Woah láska ty máš ale silu. To dáš.” Povedal mi a ja som sa na neho s bolesťami usmiala.
„Raz.. Dva.. Tri.. Tlač!”...
Zrazu som počula bábätkovský plač. Položila som si hlavu a zavrela oči. Bola som strašne unavená.
„Gratulujem. Je to dievčatko.” Povedala pani doktorka.„Počuješ to Jenn? Máme dcérku.” Povedal celý natešený Tae.
„Áno.” Povedala som vyčerpane. Ani neviem kedy som zaspala.
Zobudila som sa na izbe. Pozrela som sa okolo seba a na stoličke som zbadala sedieť Taeho. V perinke držal našu dcérku. Usmiala som sa. Pozerala som sa na nich s láskou v očiach. O chvíľku si ma Tae všimol. Prišiel ku mne a podal mi malú.
Ja som sa pozrela na ňu a veľký úsmev sa mi objavil na tvári. Potom som sa pozrela na Taeho.
„Už si jej dal meno?” „Ešte nie.”V tom momente do izby vošla pani doktorka. Usmiala sa na nás a povedala: „Prepáčte, že vás takto ruším ale chcem sa spýtať na meno.”
Usmiala som sa. Pozrela som na Taeho a povedala som: „Daj jej meno.” „Ja?” „Áno. Daj jej meno.”
Tae sa nachvíľku zamyslel a potom povedal: „Taeyeon. Kim Taeyeon.”Usmiala som sa na neho a pani doktorka sa usmiala tiež.
„Krásne meno. Dobre teda. Takže Kim Taeyeon.”
„Mhm.” „Jenny ak budeš niečo potrebovať, zavolaj ma dobre?” „Dobre pani doktorka.” Povedala som a pani doktorka odišla.Pozrela som sa na Taeho a potom späť na Taeyeon.
„Vitaj na svete.. Taeyeon.”
~The End~
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..