Je 24.december. Vianoce. Moji a Taehyungovi rodičia prišli na večeru k nám.
„Ahojteee.” Povedala som a s radosťou som ich všetkých objala.
„No ahojte. Ako sa máte vy dvaja? Taehyung ťa poslúcha Jenny?” Spýtala sa Taehyungova mama. Zachihotala som sa a povedala jej: „Dobre sa máme. A áno áno Tae poslúcha. Veď on je Good Boy.”
Všetci sme sa zasmiali.„A vy sa ako máte?” Spýtal sa Tae.
„Aj my sa máme dobre.” Povedali všetci naraz. Ja som sa pozerala okolo.„Koho hľadáš?” Spýtal sa ma Tae.
„Kde je Jay? O-on neprišiel?” Mala som slzy v očiach. Moja mama len sklonila hlavu.„Nie. Monica ho prinútila ísť k nim na večeru.” Povedala mi smutne mama.
„A-aha,” bola som veľmi smutná, „nevadí. Poďte dnu.”
Išli sme si všetci sadnúť do obývačky aby sme počkali na večeru. Bolo 17:12 keď prišli a večerať budeme až o 18:00.
Po pár minútach som počula, ako niekto zvoní. Postavila som sa a išla som otvoriť. Otvorila som dvere a zase sa mi nahrnuli slzy do očí.
„J-jay. Ty si prišiel.” Silno som ho objala. On ma objal späť. Keď sme sa odtiahli z objatia pozrela som sa na neho, a videla som, že aj on mal slzy v očiach.
„Prepáč mi to. Prepáč.” Povedal a zas ma silno objal.
„Prečo?” „Mala si pravdu. Tej krave išlo len o peniaze. Neboj už som sa s ňou rozišiel.” Povedal mi a ja som sa na neho pozrela s veľkými očami.„V-vážne?” „Áno.”
Objala som ho ešte silnejšie. Ani som sa nepýtala, aký mal dôvod, že sa s tou kravou Monicou rozišiel. Bola som veľmi šťastná, že sa s ňou rozišiel. Nechcela som aby môj brat prišiel o peniaze kvôli nejakej štetke.Po večeri sme prišli späť do obývačky. Sadli sme si na gauč a ja som vybrala darčeky z pod stromčeka a podala ich mojim rodičom, Taehyungovim rodičom, Taehyungovi a Jayovi.
Taehyungovim rodičom som dala také rovnaké svetre.
„Jeeeej ďakujeme.” Povedali mi s úsmevom. Usmiala som sa na nich aj ja.
Mojim rodičom som dala to isté len trochu zmenené.
„Aww ďakujeme zlatíčko naše.” Povedali mi rodičia a objali ma. Objala som ich späť.Jayovi som dala nové marvel postavičky, pretože to zbiera.
„Ďakujem ti sestrička. Tie nemám.” Povedal mi a objal ma.
No a môjmu milovanému som darovala nový fotoaparát, pretože viem ako veľmi rad fotí.
„Ďakujem ti láska.” Povedal a dal mi pusu.Po pár hodinách naši rodičia a Jay odišli. S Taehyungom sme sa išli osprchovať a prezliecť do pyžama. Keď sme prišli do obývačky, sadli sme si na gauč a rozhodli sme sa, že si pozrieme nejaký vianočný film. V tom ma niečo napadlo.
„TaeTae?”„Áno láska?” Pozrel sa na mňa s láskou v očiach.
„Vy máte koncert na tvoje narodky, však?” Spýtala som sa ho.
„Áno máme.” „Však môžem ísť s tebou. Do zákulisia. Prosiiim.” Poprosila som ho so psími očami.
„Jasné že môžeš. Veď ja mám pre teba nachystané aj prekvapenie.” Povedal mi s úsmevom.„Ohohooo tak to sa teším ešte viac. Ďakujem miláčik.” Objala som ho.
„Tak čo si pozrieme?” Spýtal sa ma.
„Hmmm čo tak Last Christmas?” Navrhla som.
„Oki.” Povedal Tae a začali sme pozerať. Pritulia som sa k Taemu a Tae nás zakryl dekou.
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..