10

115 7 0
                                    

„Čo je Felix? Čo sa stalo? Prečo plačeš?” Rýchlo som na neho hodila tieto moje otázky.

„J-jenny.. E-eunji-” Nestihol odpovedať lebo som ho prerušila: „Čo?! Čo sa stalo Eunjin?!” Spýtala som sa ho vážnym hlasom a Tae sa pozrel na mňa. Felix mi nahlas povedal: „Eunjin zrazilo auto!” Začal plakať ešte viac. Zamrzla som. Tae sa na mňa len začudovane pozeral a spýtal sa: „Čo sa stalo?” „E-eunjin zrazilo auto.” Pozrela som sa na neho a povedala. On si prikryl ústa rukou. Potom som nervózne povedala Felixovi: „F-felix a-ale prečo si nezavolal ambulanciu? J-ja som v Busa-” „Nie si v Busane! Viem že si tu v Soule. A nepýtaj sa odkiaľ to viem ja ti všetko vysvetlím prosím len rýchlo príď pred park kde sme sa stretli keď si sem prišla na koncert. Rýchlo!” Povedal mi.

„I-idem. Idem už som na ceste!” Povedala som a postavila som sa. Tae sa na mňa pozrel a spýtal sa ma: „Kam ideš?” „Eunjin potrebuje moju pomoc.” „Idem s tebou.” Zobral kľúče od auta a vyšli sme z domu. Sadli sme si do auta, Tae naštartoval a spýtal sa ma: „A kde je?” „Pred parkom kde sme sa stretli.” Povedala som mu a on začal šoférovať.

Za cca 7 minút sme tam prišli, pretože ten park nie je našťastie tak ďaleko od Taeho domu. Keď som vystúpila z auta, scéna pred mojimi očami mi zlomila srdce. Videla som Felixa ako kľačí pri Eunjin ktorá bola celá zaliata krvou. Vedľa nich stál vodič auta a niekomu telefonoval. Pravdepodne volal políciu a záchranárov. Rýchlo som pribehla k nim a spýtala sa: „Ako sa toto stalo?!” Felix sa na mňa pozrel a povedal: „N-no takto.. Boli sme sa prejsť po parku a keď sme odchádzali tak na ceste bolo malé mačiatko a akurát išlo toto auto v plnej rýchlosti tak Eunjin vybehla na cestu aby zachránila malé mačiatko.” Začal plakať ešte viac a ja s ním.

„Zavolali sme aj sanitku ale kým prídu tak som zavolal teba lebo viem že študuješ na zdravotnej. A tvoja mama mi hovorila že si odišla do Soulu.”Povedal mi. „A-ale ja-” „Prosím Jenny.” Poprosil ma. Nemohla som sa na nich pozerať. Zatvorila som oči a z hlboka sa nadýchla. Pozrela som sa na Felixa a povedala mu: „Okej. Tae upokoj Felixa. Ja zatiaľ zistím čo je s Eunjin.” Felix sa na chvíľu zastavil a pozrel sa na mňa: „Č-čo? T-tae-” „Teraz nemôžem strácať čas, musím zistiť čo je Eunjin. Ja ti to potom všetko vysvetlím.” Ako som to povedala, Tae vzal Felixa a ja som si kľakla k Eunjin. Najskôr som skontrolovala jej tep. Mala ho. Potom som skontrolovala či dýcha. Dýchala. Všimla som si, že jej krváca hlava tak som rýchlo povedala Taehyungovi: „Tae vytiehni z auta lekárničku.” Tae podišiel k autu, otvoril kufor na aute, vytiahol z neho lekárničku a podal mi ju. Medzitým ako ju išiel vytiahnuť som pozrela kde krváca. Keď som to zistila, vytiahla som z lekárničky dva obväzy. Jeden som jej priložila na ranu kde krvácala a druhý som jej omotala okolo hlavy aby som vytvorila tlak na ranu. Keď som to spravila, skontrolovala som či ešte niekde nekrváca. Mala ešte ranu na ruke tak som jej ošetrila aj to. Potom som skontrolovala či náhodou nemá vnútorné krvácanie. Mala ho. Pozrela som sa na Felixa a spýtala som sa ho: „Kedy ste volali ambulanciu?” „Hneď po tom ako som zavolal tebe.” Povedal mi a ja som si vzdychla: „Eunjin má vnútorné krvácanie. Ak ju do pol hodiny nezoperujú, tak môže zomrieť.” Felix začal znova plakať. V tom som začula sirény.

„Už idú!” Zakričal na nás vodič auta. Všetci sme sa otočili smerom odkiaľ išiel zvuk a zbadali sme sanitku s dvoma policajným autami. Zastavili pri nás a policajti vzali vodiča auta ktorý bol za nehodu zodpovedný, zatiaľ čo záchranári naložili Eunjin do sanitky. Ja, Tae a Felix sme nastúpili do Taeho auta a nasledovali sme sanitku.

Prišli sme do nemocnice a ja som kráčala vedľa vozíka na ktorom viezli Eunjin. Tae a Felix boli za nami. Sestričky rýchlo odišli zavolať doktorov. Keď z ambulancie vyšla doktorka a doktor pozrela som sa na doktorku v šoku.

„P-pani doktorka.” Táto pani doktorka ma učila keď sme boli v nemocnici na skúškach. „Ale vitaj Jenny. No tak čo? Povedz nám čo sa stalo mladej slečne.”
Zatiaľ čo doktor kontroloval Eunjin zreničky, ja som všetko povedala pani doktorke. „Ak ju hneď nezoperujete môže zomrieť. Prosím.” „Neboj, dáme do toho všetko. PRIPRAVTE OPERAČNÚ SÁLU IDE SA OPEROVAŤ!” Zakričala a sestričky vzali Eunjin na operačnú sálu. Pán doktor sa s pani doktorkou išli pripraviť na operáciu. My sme čakali na chodbe a ja som utišovaka Felixa. „Čo ak ju stratím?” Spýtal sa ma s plačom. Ja som sa na neho pozrela a povedala: „Takto nesmieš hovoriť. Musíme sa modliť aby bola v poriadku.”

O chvíľu sa Felix pozrel na mňa a na Taeho s vážnym pohľadom. (Tae má masku)
„Chcem vysvetlenie.” Povedal a my sme mu s Taehyungom začali všetko vysvetľovať.

Asi po dvoch hodinách vyšla pani doktorka s pánom doktorom z operačnej sály. Všetci traja sme k nim pribehli a ja som sa spýtala: „Ako je na tom? Prežila?”
Doktor sa nadýchol a povedal: „Prežila ale-” „Ale?” Spýtal sa Felix.

„Ale je tu jedna vec...”

My idol fell in love with meWhere stories live. Discover now