3

159 11 0
                                    

Nastal ďalší deň a s ním aj koncert. Zobudila som sa s veľkým nadšením. Ihneď som zoskočila z postele a utekala do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu, obliekla som sa a spravila si nejaký rýchly a jednoduchý účes. Hneď po tom som išla zaklopať Sane na dvere. Tá mi hneď otvorila, oblečená a učesaná.

„Dobré ráno Sana." Povedala som s veľkým úsmevom na tvári ktorý mi hneď vrátila.

„Dobré ráno Jenn." Pozreli sme sa na dvere Yoonminej izby, potom späť na seba a vzdychli sme si.
„To bude zas boj zobudiť zo spánku mladú slečnu." Povedala Sana. Ja som len prikývla a povedala: „No tak poďme na to."

Prišli sme pred dvere jej izby a ja som už mala v ruke nachystaný môj mobil. So Sanou sme si dali signál a Sana začala klopať na dvere, zatiaľ čo ja som vytočila Yoonmine číslo a zavolala jej. Po takých ôsmich minútach Yoonmin otvorila dvere so zavretými očami.

„Čo?" Spýtala sa ospalo.
„Yoon rýchlo sa nachystaj, odchádzame." Povedala som jej.

„Kam?" Spýtala sa tento krát nechápavo.
„No veď na koncert predsa kam inam?" Povedala Sana, a hneď ako Yoonmin počula slovo koncert, otvorila oči a rýchlo sa utekala obliecť. Po asi desiatich minútach vyšla von z izby a povedala: „Môžeme ísť."

A tak sme vyrazili. Po ceste sme stretli aj Hana a Felixa.

Prišli sme na štádium a keďže sme mali miesta hneď pri pódiu, išli sme tam. Mali sme veľké šťastie, že sme boli pri pódiu.

„Aspoň budeme dobre všetkých vidieť a viac si to užijeme. A možno si nás aj všimnú." Povedala s radosťou Sana. Veď kto by nebol rád že je hneď pri pódiu? Ja som bola strašne šťastná.

„Toto je najlepší deň môjho života!" Zakričala som.

O pár minút začal koncert a na pódiu postupne začali chodiť členovia a ARMY kričali: „KIM NAMJOON! KIM SEOKJIN! MIN YOONGI! JUNG HOSEOK! PARK JIMIN! KIM TAEHYUNG! JEON JUNGKOOK! BTS!"
Kričala som spolu s nimi úplne naplno.

Prvú pesničku ktorú performovali bol ON, MIC Drop, potom Not Today a Run BTS, pri ktorej sme boli všetci šokovaný z novej choreografie. Všetci sme si totiž mysleli že Run BTS nemá choreografiu ale ukázali nám, že sme sa mýlili.

Keď skončili tieto štyri pesničky, predstavili sa: „Annyeonghaseyo bangtansonyeondan imnida!"
„Je nám veľkou cťou byť tu s vami a vystupovať pre vás..."

Kým som počúvala ako Namjoon niečo hovorí, cítila som, ako keby sa na mňa niekto pozeral. Obzrela som sa okolo a zrazu mi padol zrak na Taehyunga. Moje oči sa stretli s jeho. Chvíľu sme na seba pozerali, no potom som sa opäť pozrela na Namjoona a počúvala čo hovorí. No stále som cítila jeho oči na mne.

My idol fell in love with meDonde viven las historias. Descúbrelo ahora