Všetci sme sa pozreli na Jungkooka a spýtali sa ho: „Aký nápad?”
Jungkook sa usmial a povedal: „Noo keďže sa ARMY dohadujú či je tá fotka reálna alebo je to len edit, tak čo keby sme spravili live a predstavili Jenny. Aby sa nepozabíjali, že kto z nich má pravdu. Čo vy na to?”
Pozeral sa na nás s nádejou.„Veď to nie je zlý nápad.” Povedala som.
„Ja s tým súhlasím.” Ozval sa Tae. Všetci prikývli na súhlas, ale Namjoon trochu váhal. Videla som to, tak som povedala: „A je to skvelý nápad. Pokazíme jej plán.” „Koho plán?” Nechápal Hobi.„Monica na mňa žiarli, preto poslala tú fotku aby som sa s Taehyungom rozišla.” Vysvetlila som mu.
„Ale očividne jej to nevyšlo.” Zasmial sa Jimin.
„To teda nie.” Zasmiala som sa aj ja.„No tak ok.” Povedal konečne Namjoon.
„Tak sa poďme nachystať a poďme live.” Povedal Jungkook.„Ok.” Odpovedali sme mu.
Išli sme sa nachystať. Nastavili sme kameru, sadli sme si vedľa seba na gauč a začali sme live.Po chvíli sa začali pripájať ARMY. Aj mne prišlo na mobil upozornenie, že BTS sú live. Pozreli sa na mňa.
„Heh, sorrko. Upozornenie že ste live.” Povedala som nervóznym hlasom.O chvíľu Namjoon povedal: „Ahojte ARMY. Dnes vám všetko vysvetlíme.”
„Určite ste všetci už videli fotku, na ktorej dievča sedí Taemu na kolenách.” Povedal Yoongi.
„Veľa z vás si myslí, že to je edit a veľa z vás, že je to reálna fotka.” Povedal Jin.
„Takže chcem vám len povedať, že tá fotka je reálna. Na fotke som s mojou frajerkou. ARMY toto je Jenny. Moja frajerka.” Povedal Tae a omotal si ruku okolo môjho pásu. Ja som sa len pozerala na komentáre:
Jk.gf.: OMGGG Jenny?!?! Krásne meno
Thv95: TaeTae má frajerkuuuu???? 😱
armygirl: Jejooo gratulujeeeem💜💜💜
wntrbr.31: Aká krásna💞
RMwife: prosím postaraj sa dobre o neho😭💜🙏🏻
Jhooooooope: nemôžem uveriiiiť
cute_mochi: aké máš šťastie dievča😩
agustd2: YOONGI MARRY ME!
Začala som sa smiať keď som videla komentár "YOONGI MARRY ME!".
Všetci sa na mňa pozreli.
„Prečo sa smeješ?” Spýtal sa ma Hobi.
„Pozri si komentáre.” Povedala som mu. On sa pozrel na komentáre a začal sa smiať so mnou.„Na čom sa vy dvaja smejete? Čo je tam také smiešne?” Pozrel sa tam aj Jimin s Jungkookom a začali sa smiať. Všetci štyria sme lapali po dychu. Tae, Namjoon, Jin a Yoongi sa na nás len pozerali.
„Už nám poviete čo také je v tých komentároch?” Spýtal sa otravne Tae.„Čo iné ako: YOONGI MARRY ME! Hahahaha.” Povedali sme všetci štyria spolu. Začal sa smiať aj Tae, Jin aj Namjoon, ale Yoongi tam len tak bez emócie sedel.
„Zas ja. Prečo zas ja?” Povedal Yoongi.
Začali sme sa rozprávať o random veciach. O hodinu a pol sme sa rozlúčili s ARMY a ukončili sme live.
„No vidíš, už aj ty si pre nich hviezda.” Povedal mi Tae.Namjoon sa pozrel na hodiny. Bolo 19:24.
„No myslím, že my už pôjdeme.” Povedal Namjoon. Postavili sme sa a išli sme ku vchodovým dverám.
„Ďakujeme že ste prišli.” Povedala som a BTS sa na mňa usmiali. Samozrejme že som sa usmiala späť.
Keď odišli s Taehyungom sme odišli do spálne.
Zrazu ma zhodil na posteľ a vyliezol nado mňa, jeho ruky vedľa mojej hlavy. Omotala som si tie moje okolo jeho krku. Pobozkali sme sa.„Milujem ťa.” Povedal mi Tae keď sa odtisol.
„Aj ja teba.” Povedala som mu.
„A si len moja.” „Len tvoja. A ty len môj.” Zachichotali sme sa.Potom sme sa prezliekli do pyžama, umyli si zuby a išli sme si ľahnúť.
Keď som si ľahla, cítila som niečo na mojich nohách. Pozrela som sa a zbadala tam ležať Yeontana. Usmiala som sa a položila som si hlavu na Taeho hruď. On si vzal moju ruku do tej jeho a držal mi ju. Druhou si ma pritiahol ešte viac k sebe a dal mi pusu do vlasov.
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..