O chvíľku prišiel do obývačky Jay a sadol si späť na gauč. Hneď som sa ho spýtala: „To kde si ju vyhrabal?” „Koho?” Spýtal sa ma nechápavo.
„No koho asi? Hentú pi-” „Jenny slovník!” Povedal mi prísne otec.„Ugh fajn. Monicu.” Povedala som sarkasticky.
„Stretli sme sa v jendom nákupnom centre. Potrebovala pomoc a ja som akurát vychádzal z CHANNEL, pretože som tam bol kúpiť náhrdelník pre eommu tak som jej pomohol a nejako tak sme sa zoznámili. Ozaj eomma tu máš.” Povedal a podal jej malú taštičku v ktorej bol náhrdelník so značkou CHANNEL. Naša mama je totiž milovníčkou CHANNELU. Ja som tiež úplne zabudla na ten darček pre mamu. Zdvihla som tašku ktorú mal Tae položenú pri nohe a podala jej ju.„Jooj deti moje zlaté to ste nemuseli.” Povedala nám a odišla si odložil kapsičky ktoré sme jej dali.
Keď sa mama vrátila do obývačky, zároveň sa vrátila aj Monica z WC. Už som sa chcela postaviť ale Tae ma chytil za pás ešte silnejšie ako ma držal a nepustil ma. Monica si sadla vedľa Jaya a stále sa pozerala na Taehyunga. Ja som prerušila jej chvíľku obdivovania môjho muža otázkou: „Monica a ty pracuješ alebo čo robíš?”
Vyzeralo to tak, že som ju touto otázkou dosť zarazila.
„J-ja? N-no môj appa m-má firmu a t-tam pracujem ako jeho a-asistentka.”
Vedela som, že klame. Ale musela som prísť na spôsob ako ju odhaliť.
„Jay, zlatinko ja už pôjdem radšej.” Postavila sa a začala kráčať ku vchodovým dverám. Zrazu zastavila a otočila sa.
„Jay, miláčik mám si zavolať Taxi alebo ma odvezieš domkov?” „Idem, čakaj.” Jay sa postavil a išiel aj on.
„Ďakujem cukríček.”Až mi zle prišlo keď som počula ako mu hovorí. No hnus.
Keď sa Jay vrátil spýtala som sa ho: „Ako dlho ste s Monicou spolu?” „Asi dva týždne prečo?” „Hm tak to by ešte nebolo neskoro sa s ňou rozísť.” Jay sa na mňa prekvapene pozrel.
„Č-čo? Čo si povedala?” „Že by nebolo neskoro sa s ňou rozísť!” Povedala som hlasnejšie.
„Čo máš s ňou za problém? Už predtým som si to všimol.” Spýtal sa ma trocha nahnevane.
„Ty to nevidíš? Ty si slepý? Šak ona ťa chce len pre peniaze. Ona určite nepracuje. Jej peniaze dáva jej bohatý ocinko.” Povedala som mu.
„Ako si môžeš byť taká istá?” „Veď sa na ňu pozriem a vidím!” Snažila som sa mu vysvetliť ale pravdepodobne márne. Mama, tato a Tae sa na nás len ticho pozerali. Už som to nedávala. Postavila som sa z Taeho kolien a povedala mu: „Taehyung ideme domov.” Tae sa postavil a ja som vzala na ruky Yeontana. Začala som kráčať ku vchodovým dverám. Tae kráčal za mnou ako také stratené šteňa. Zastavila som sa a povedala: „Mianhe eomma a appa. Prídeme zase nabudúce. Poď.”
Odišla som si sadnúť do auta. Tae si sadol tiež.
„To čo malo byť?” Spýtal sa ma.„Nič. Ja mu chcem len dobre ale ten debil je tak tupý že to nechápe.” Vytiekli mi slzy z očí.
„Láska neplač. To sa stáva. Neboj sa vyriešime to.” Povedal Tae a utrel mi slzy ktoré mi tiekli po lícach. Naštartoval a odišli sme domov.
Ráno som sa zobudila okolo desiatej lebo som nemohla večer zaspať. Stále som premýšľala. Pozrela som sa vedľa seba ale Tae tam už nebol. Pozrela som sa na jeho nočný stolík a videla som tam papierik. Začala som ho čítať:
Dobré ránko láska moja. Dúfam že si sa vyspala do ružova. Keď sa zobudíš už pri tebe nebudem lebo som musel urgentne ísť do štúdia. O takej 14 budem domka. Spravil som ti aj raňajky. Máš ich na stole.
Mwuah ľúbim ťa.
Tvoj princ Tae.❤️„Awww moje bábo.” Usmiala som sa keď som to prečítala. Vzala som si mobil a otvorila instagram. Skoro mi oči vypadli keď som ho otvorila.
Mala som asi tisíce správ. Niektoré boli pozitívne a niektoré nie. Pozitívnych bolo viac. Taktiež mi stúpli aj followeri, a po celom instagrame som mala jednu a tú istú fotku.Ja a Tae ako som mu včera sedela na kolenách.
Hneď mi to doplo. Nemohol to byť nikto iný. Nikto iný ako Monica!
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..