Oprel ma o stenu a začal ma bozkávať. Strácala som sa pod jeho dotykom ale v tom som si uvedomila, že v obývačke sedí Jungkook. Snažila som sa ho od seba odtlačiť ale on sa o mňa oprel ešte viac. Keď sa mi konečne podarilo vyslobodiť sa z jeho zovretia, začudovane sa na mňa pozrel a spýtal sa: „Čo sa stalo? Spravil som niečo zle? Ty to nechceš?” „N-nie. Ch-chcem a-ale... Je tu Jungkook.” Pošepkala som nervózne poslednú vetu. Tae sa na mňa pozrel s veľkými očami.
„Č-čo? J-jungkook? Ten čo tu robí?” Spýtal sa prekvapene a v tom sa pri nás zjavil Jungkook.
„Oh, ahoj Taehyung. Prišiel som pozrieť Jenny ale už som na odchode. Môžete pokračovať v tom v čom ste prestali.” Povedal s úškrnom. Ja som mu len poslala vražedný pohľad a on preglgol.„J-ja radšej pôjdem. Čaute!” Povedal a vyparil sa. Pozrela som sa na Taeho a on na mňa. Chvíľu sme na seba len tak pozerali.
„No.. A čo teraz?” Spýtala som sa. Tae sa na mňa pozrel a povedal: „No nič. Pôjdeme sa osprchovať a potom hajať.”
Ja som sa na neho pozrela s úškrnom. „Spolu?” „Môžeme aj spolu.” Uškrnul sa aj on. V tom som sa ocitla vo vzduchu. Vzal ma ako nevestu a ja som si omotala ruky okolo jeho krku.
Vošli sme do kúpeľne a on ma posadil vedľa umývadla.
„Napustíme si vaňu?” Spýtal sa ma a ja som prikývla na súhlas.
Napustil vaňu a vyzliekol si tričko. Pozerala som sa na neho. Môj úškrn nechcel opustiť moju tvár tak ako ten jeho. Ukázal na moje tričko a povedal: „Si na rade.” Hneď ako to povedal, vyzliekla som si tričko a na vrchu som mala len podprsenku. Potom si vyzliekol aj nohavice a ja som spravila to isté. Teraz sme obaja boli len v našej spodnej bielizni.
Vyzliekli sme si aj to a teraz sme boli úplne nahý.
„Si nádherná.” Povedal a pobozkal ma. Vzal ma a posadil ma do vane plnej vody, stále jeho pery na mojich. Keď sa odtisol, vliezol za mnou do vane a sadol si za mňa. Jeho ruky si pomaly dal okolo môjho pásu a prisunul si ma k sebe. Môj chrbát sa dotkol jeho brucha a hrude. Oprela som sa o neho a takto sme zostali.Ráno ma zobudili slnečné lúče dotýkajúce sa mojej tváre. Cítila som ruku na mojom bruchu. Samozrejme že to bol Tae. Kto iný?
Opatrne aby som ho nezobudila, som dala jeho ruku preč z môjho brucha a pozrela na neho. Ako môže byť niekto tak perfektný? Dala som mu pusu na čelo a odišla sa prezliecť.
Keď som sa prezliekla išla som nám do kuchyne spraviť raňajky. Pozrela som sa na čas. Bolo 7:48.
Nachystala som si chleba a z chladničky som vytiahla maslo, šunku a zeleninu.Ako som nám pripravovala raňajky, zrazu som cítila ako ma niekto zo zadu objal. Bol to Tae. Usmiala som sa.
„Dobré ránko. Prečo ešte nebuvkaš?”
„Zobudil som sa keď si odišla. Už mi chýbala tvoja prítomnosť.” Povedal mi ospalým hlasom.„Čo robkaš na raňajky?” Spýtal sa ma a pritom mi dal jemný bozk na krk.
„Chlebíky so šunkou a zeleninkou.” Povedala som mu. V tom našu sladkú chvíľku prerušilo zvonenie z mobilu. Bol to môj mobil. Pozrela som kto volá a usmiala som sa.
„Ahoj Felix. Čo by si rád?” „Ahoj Jenny. Ste dnes doma?“ Spýtal sa ma.
„Áno sme prečo?” „Vieš Eunjin by chcela ísť k vám na návštevu.” Povedal mi. Hneď som mu s radosťou povedala: „Samozrejme. Môžete prísť. My sa potešíme z vašej návštevy.” „Okej tak o takej tretej by sme mohli?” „Jasne, pošlem ti adresu a príďte. Tešíme sa na vás. Pa.” Povedala som a ukončila som hovor. Pozrela som sa na Taeho ktorý sa na mňa už pozeral.
„O tretej k nám prídu Felix a Eunjin.” „Okej.”Potom sme sa naraňajkovali a išli sme si do obývačky pozrieť nejaký film.
Boli tri hodiny a Felix s Eunjin už boli u nás.
„No tak vitajte, poďte si sadnúť.” Povedala som a oni vošli dnu. Sadli si do obývačky kde už sedel Tae s úsmevom na tvári.„Ahojte.” Povedal.
„Ahoj.” Odpovedali mu obaja s úsmevom.
„Prinesiem vám niečo na pitie?” Spýtala som sa ich.
„Stačí čistá voda.” Povedal Felix.
„Mne tiež.” Ozvala sa Eunjin.
„Dobre hneď vám ju prinesiem.” Už som bola na odchode do kuchyne, keď v tom má Tae potiahol za ruku a posadil ma na gauč.„Ja im prinesiem vodu. Ty tu s nimi seď a rozprávajte sa.” Než som stihla niečo povedať už bol v kuchyni.
„Aký je zlatý.” Povedala Eunjin.„Toto robí vždy keď je u nás návšteva. Nikdy ma nič nenechá spraviť. Normálne sa cítim neužitočná.” Povedala som. Eunjin mi na to povedala: „Buď rada, že máš takého romantika doma. Ti nie jak tento tu.” Pozrela sa na Felixa a my sme sa zasmiali.
„Heeeej to chceš akože povedať, že ja nie som romantik?” „Joj prepáč ty môj romantik.” Povedala mu Eunjin a pobozkala ho. Ja som sa zasmiala a povedala: „No čo, veď romantika musí byť.”
CZYTASZ
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..