„Láska?” Zakričal na mňa Tae.
„Áno moje?” Ozvala som sa mu.
„Si zbalená?” Zjavil sa vo dverách. Pozrela som sa na neho a s veľkým úsmevom som mu povedala: „Áno. Som. Aj ty už si.” „Ako to?” „Za to, že si tak úžasný manžel a máš úžasnú manželku, pobalila som ti veci.”Podišla som k nemu a pomaličky si omotala ruky okolo jeho krku. On si omotal tie jeho okolo môjho pása.
„Až takú úžasnú manželku mám?” Pozrel sa mi do očí.
„Hej,” povedala som, „ale bežkaj si to ešte skontrolovať ja idem zbaliť hygienické potreby ešte.”
Dala som mu pusu a odišla som do kúpeľne.Bol večer. Tae mi povedal aby som sa išla osprchovať a on zatiaľ spraví večeru. Neprotestovala som a odišla som do sprchy.
Vyšla som zo sprchy a odišla som do kuchyne. Tam už Tae servíroval toasty so šalátom na taniere. Podišla som k nemu a zozadu ho objala. Dala som mu jemnú pusinku na krk. Usmial sa a spýtal sa ma: „Už si hladná?”
Ja som si len položila hlavu na jeho chrbát.
„Mhm.” Odpovedala som mu. Tae vzal taniere a začal kráčať ku stolu. Stále som ho obíjmala. Ťahala som sa s ním ako stratené šteňa.Sadli sme si za stôl a začali sme jesť.
Keď sme sa najedli, Tae odišiel do sprchy a ja som išla umyť riad. Potom som odišla do spálne. Ľahla som si na posteľ a zapla som tiktok.Zrazu mi tam vyskočilo zaujímavé video.
„Ako som povedala svojmu manželovi, že som tehotná. Hm, zaujímavé.” Vyzeralo to zaujímavo, tak som si to pozrela. V tom prišiel do spálne Tae. Rýchlo som si to video uložila a odložila som mobil aby to video Tae nevidel. Veď možno sa mi to niekedy zíde. Nikdy nevieš.„Ešte nebuvaš?” Spýtal sa ma a ľahol si vedľa mňa.
„Ako by som mohla? Bez teba? Veď to nejde.” Povedala som a pritúlila som sa k nemu.„Moje-” Nenechala som ho dokončiť lebo som mu na ústa položila môj prst.
„Pssssst. Spinkaj teraz už. Zajtra ráno musíme skoro vstať aby sme stihli lietadlo. Už som volala aj Felixovi aby po nás o pol deviatej prišiel.” Povedala som mu a dala som mu pusu na líce. Potom som si položila hlavu na jeho hruď a povedala som: „Dobrú noc.”
Tae sa zachihotal a dal mi pusu do vlasov.„Dobrú noc moja kráľovná.” Zavrela som oči a o malú chvíľu sme obaja zaspali.
8:27
„No poďte už vás čakáme pred domom.” Ozval sa Felix z druhej strany mobilu.„Už ideme.” Povedala som a ukončila som hovor. Obliekli sme sa a vzali si naše kufre. Vyšli sme z domu. Felix vyšiel z auta a otvoril kufor. Dal tam naše veci.
Tae si sadol dopredu vedľa Felixa, a ja som si sadla dozadu vedľa Eunjin.
„Ahojte.” Povedala s úsmevom.
„Ahoj.” Objala som ju.
„Kde máte Yeontana? Toho neberiete so sebou?” Spýtala sa Eunjin.„Nie. Yeontana sme včera zaniesli Taeho rodičom na prázdniny.” Povedala som jej.
„A kedy letíte?” Spýtal sa Felix počas jazdy.
„10:10 by malo odchádzať lietadlo do Paríža.” Povedal mu Tae.O pol hodinu sme prišli na letisko. Felix nám vybral všetky veci z auta a podal nám ich.
„Tak šťastný let prajem.” Povedal nám a objal nás.
„A nezabudnite nám niečo priniesť odtiaľ.” Povedala so srandy Eunjin a objala ma. Potom objala Taeho. Nebudem klamať, trochu som žiarlila keď ho obíjmala.Keď sme sa rozlúčili, Eunjin s Felixom si sadli do auta a odišli. Pozrela som sa na Taeho a Tae na mňa. Usmiali sme sa na seba a dali si pusu.
„Pripravená?” „Pripravená.” Povedala som hrdo a dali sme si rúška, aby nás nikto nespoznal. Chytili sme sa za ruky a potom sme už len vykročili čakať na naše lietadlo.
O takých 12 hodín sme prišli do Paríža. Tae zavolal taxi a ten náš odviezol do nášho hotela.
Keď sme na recepcii vybavili všetky potrebné veci, odišli sme do našej izby. Prišli sme do izby a ja som nevedela odtrhnúť oči od tej krásy. A taktiež sme mali krásny výhľad na Eiffelovu vežu.
„Páči sa ti to?” Spýtal sa ma Tae a pomaly si zozadu omotal ruky okolo môjho pása.
„Veľmi sa mi to páči.” Otočila som sa k nemu a omotala si ruky okolo jeho krku. Tae sa na mňa usmial a dal mi pusu na špičku nosa. Usmiala som sa a povedala som: „Ďakujem.”
Dala som mu pusu a silno ho objala.
„Pre moju kráľovnú všetko.” Povedal a objal ma ešte silnejšie.Na ďalší deň sme hneď po raňajkách odišli preskúmať Paríž. Aj keď Tae v ňom bol už sto krát, ja som ešte nebola. Všetko mi poukazoval a na obed ma zobral do najlepšej reštaurácie v Paríži.
Prišli sme do hotela asi okolo piatej. Trochu sme si oddýchli a potom sme sa išli na večeru.
Týždeň prešiel ako voda a ja som si to veľmi užila. Narobila som kopu fotiek.
Dnes je posledný deň čo sme v Paríži. Som smutná ale som aj rada že už ideme domov. Od včera sa akosi necítim dobre. Včera ráno som zvracala. Aj dnes ráno. Taemu som to nehovorila aby sa o mňa zbytočne nebál. Asi som len niečo zjedla. Niečo čo mi nesadlo na žalúdok.
„Všetko pobalené?” Spýtala som sa Taeho.
„Všetko pobalené.” Povedal mi.„Všetko skontrolované?” „Všetko skontrolované.” „V skrini nič nezostalo?” Spýtala som sa ho ešte pre istotu. On sa usmial a povedal: „Nie. V skrini nič nezostalo.”
„Dobre, takže keďže všetko máme môžeme spokojne odísť.” Povedala som a vyšli sme z izby. Tae zamkol a odišli sme dole na recepciu. Odovzdali sme kľúče, zaplatili a spokojne vyšli von z hotela.
„Kedy letíme?” Spýtala som sa ho.„O 4 hodiny. Takže keď chceš môžeme ešte niekam ísť?” „Hm, poďme si kúpiť zmrzku a sadnúť si do toho pekného parku.” Povedala som.
O dve a pol hodiny Tae zavolal taxi a ten náš odviezol na letisko.
(všade kde je veľa ľudí sme mali masky aby nás nikto nespoznal)
„Let 4. Odchádza o pol hodinu!” Počuli sme oznam a vstali sme. Nastúpili sme do lietadla a sadli si na naše miesta. Zachvíľku lietadlo naštartovalo a pilot niečo oznámil cestujúcim. Ja som si položila hlavu na Taeho rameno a zavrela som oči.
YOU ARE READING
My idol fell in love with me
FanfictionJenny spolu so svojimi kamarátkami išla na BTS koncert do Seoulu. No to ešte nevedela, čo všetko sa jej v Seoule stane..