2

395 41 29
                                    

Kapaktaki herifin cazibesi halis mi...

Kaçıncı rüyamdaydım bilmiyorum aşağıdan gelen bağırışma sesleriyle açtım gözümü. Henüz beynim bile uyandığımı kabullenememişken kendime gelmek için en doğru şeyi yaptım, elimi yüzümü yıkayıp merdivenlere doğru yürümeye başladım. İlk basamağı inemeden duyduğum cümle ile olduğum yere çakılıp kaldım.

"Ne demek benim oğlum eşcinsel!?"

Gözlerim fal taşı gibi açılırken koşarak kendimi odama kapattım. Babam öğrenmiş olamazdı değil mi? Nasıl öğrenecekti ki sonuçta bunu bilen sadece arkadaşlarım ve abimdi onlar da bana asla ihanet etmezdi bundan emindim. Düşünmekten kafayı yemek üzereydim odamda volta atarken annem kapıyı açıp sinirli bir şekilde içeri girdi. Baştan aşağı beni süzüp iğrenir ve acır gibi baktı.

"Baban seni bekliyor hemen aşağı gel."

Tek cümle edip kapıyı çarpıp çıktı gitti.
İçime çok büyük bir karanlık çökmüştü nefes bile alamayacak gibi hissediyordum. Gerçekten korkuyordum...
Babam her zaman öfke sorunları olan bir adam olmuştu. Bu yüzden hep onun canını sıkacak hareketlerden kaçınmaya çalışıyordum ama abim benim gibi değildi, o asla bunu umursamadan tartışmaya girebiliyordu.
Ve bugün abim evde yoktu iş gezisi için şehir dışındaydı yani tek kurtarıcım yanımda değildi.
Bunu hatırlamak midemin kasılmasına sebep olurken kendimi toparlamaya çalışıp kapıyı açtım.
Korkarak da olsa aşağı inmeyi başardım. Babam ve annem koltukta oturmuş babamın elindeki telefondan bir şey izliyorlardı. Geldiğimi fark ettiklerinde babam sinirle ayağa kalkıp üzerime doğru yürüdü suratıma tokat attığında neye uğradığımı şaşırmıştım. Sinirle bağırdı.

"Bu ne demek oluyor Jimin!?

Elindeki telefonu görüş açıma getirip videoyu izlettiğinde donup kalmıştım.
Videodaki ben ve arkadaşlarımdık, sınıfta sohbet ediyorduk.

Flashback🐾
Dün

"Chimchim iyi misin derin düşüncelerle halay çekiyor gibi bir halin var."

Jisung'un sorusuyla ona döndüm gerçekten gözünden hiçbir şey kaçmıyordu.

"Kafama bir şey takıldı sadece onu düşünüyordum."

Aramızdaki diyalogla bütün ekip bana dönmüştü.

"Chim ne oldu canını sıkan neyse söyle halledelim. Biliyorsun ultra yakışıklı arkadaşın her şeyi yapar senin için."

Diyip göz kırptı Taehyung.
Gerçekten asla ciddi kalamıyordu. Bu haline tebessüm edip sabah olanları anlatmaya başladım.

...

"İşte böyle sonra abim evden çıkıp gitti. Aklıma takılan da şu ben de erkeklerden hoşlanıyorum biliyorsunuz. Bunu kabullenene kadar da kızlardan hoşlanmaya çalıştım defalarca çünkü yanlış geliyordu o zamanlar...
Benim erkek arkadaşım olduğunda bunu nasıl söyleyeceğim vereceği tepki beni çok korkutuyor anlıyorsunuz değil mi?"

Hepsi beni onayladıklarında Felix gelip bana sıkı sıkı sarıldı.

"Düşündüğün şeye bak Chim eğer kötü bir tepki verirse biz hep senin yanındayız ama ben kötü bir tepki vereceğini sanmıyorum baban sonuçta sana saygı duyacaktır.

Felix'in her zaman iyimser olması cidden bana iyi geliyordu. Felix'in üstüne Jeongin onun da arkasından diğerleri sarıldığında kocaman bir top olmuştuk. Gerçekten onlara minnettardım her an benimle olduklarını bilmek çok güzeldi.

Flashback end🐾

Gözlerimin önündeki telefonda tam da bu anın gizlice çekilmiş bir videosu vardı. Resmen kendi ağzımla her şeyi söylemiştim ve artık korktuğum başıma gelmişti. Karşımda bana hayal kırıklığıyla bakan babam derin bir nefes alıp konuştu.

Psikolog-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin