3(Plan)

375 43 19
                                    

Dershaneden çıkarken bölüm yazmaya çalışıyordum ve mükemmel bir şekilde beyaz ışıkla karşılaştım. Her neyse artık bölümlere oy ve yorum sınırı koymayı düşünüyorum.

Sabah gözlerimi ardı arkası kesilmeyen telefon bildirimlerimle açtım. Söylenerek komodinin üstünden telefonu almak için uzandığımda kolumdaki acıyla bunu yaptığıma pişman oldum. Kolumu kıpırdatmamaya dikkat ederek telefonu alıp bildirimlerin kaynağı olan gruba girdim henüz saat sabahın altısıydı okula neredeyse iki saat vardı. Bu sabah enerjilerini neye borçluydum acaba.

7 Dalyarak (En Dalyarak Minho)

Drama Queen 💅: Günaydınnnn canımın içi fanboylarım💞     05.26

Hemen uyanın!     05.34

Hey size diyorum.     05.41

Tanrım bu kadar uykucu olamazsınız!    05.44

Tae: Hyunjin sabahın köründe telefonumu siktin. Söyleyeceğin şey değerli uykumdan önemli bir şey olsa iyi olur yoksa can güvenliğin için 25 m den fazla yaklaşma bana.

Drama Queen 💅: Of ne kadar mızmız çıktın be.

Dızcı Minho: Dua et Jisung ile iddiaya girdik yoksa bu grupta sana özel küfürlerimle şaheser yaratırdım.

Hannie: :)

Drama Queen 💅: Ay Minho gibi birisine küfür ettirtmeyecek nasıl bir iddiaya girdiniz. Yoksa küfür ederse alta mı geçiyor. Lütfen öyle bir şeyse link atın çünkü Minho'nun kaybedeceğine adım kadar eminim!

Çilli Horoz: ...

Drama Queen 💅: Felix çillerine yıldızlar serpiştirdiğim canım kocam. Lütfen kıskanma ✊😩

Çilli Horoz: Sen onu bırak da ne diye uyandırdın hepimizi bu saatte. Gerçi hepimiz de değil Jimin görüldü atıyor belli ki daha ayılamamış Jeongin zaten uyurken telefonunu sessize alıyor. Şuan Jeongin'in yerinde olmak istediğimi fark ettim.

Chimchim: Siz devam edin
ya okuyorum ben

Hannie: Dökül artık Hyunjin hepimiz seni bekliyoruz.

Drama Queen 💅: Peki peki çok ısrar ettiniz.

Drama Queen 💅:

SACLARİMİ YENİDEN SARİ YAPTİM NASIL OLMUS!?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SACLARİMİ YENİDEN SARİ YAPTİM NASIL OLMUS!?!

Chimchim: ...

Psikolog-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin