Tam gözlerimi kapatıp yerle öpüşmeyi beklerken belime sarılan bir çift elle bundan kurtulmuştum.
Gözlerimi açtığımda elleriyle belimi kavramış doktorumu görmeyi beklemiyordum.
Yüzlerimiz arasında bir karıştan az bir mesafe vardı ve ben sıcak nefesini yüzümde hissediyordum. Tuhaf olan ise bu durumdan şikayetçi olmamamdı. Gözlerim anlık olarak doktorumun dudaklarına kaydığında piercingi ile bakışmıştık. Tanrım o demir parçası ile nasıl rahat öpüşebilirdi ki?
Aklımdan geçirdiğim şeyler yüzünden daha sonra utanacaktım. Saçma düşüncelerimi bir kenara atıp bakışlarımı yeniden doktorumun gözlerine çıkarttığımda beklediğim şey onun da benim dudaklarıma bakıyor olması değildi. Kafamın içinde tehlike çanları çalarken kendimi toparlayıp hemen doğruldum. Doktorum belime doladığı kollarını çekerek bakışlarını kaçırdı;"İyi misin? Bir şey olmadı değil mi?"
"Ah hayır iyiyim beni tuttuğunuz için teşekkür ederim."
"Rica ederim ama daha dikkatli olmalısın. Evimi içeriye girdiğinde de inceleyebilirdin."
Dediklerine hafifçe kıkırdayıp gözlerimi dekorasyonu kusursuz olan evde gezdirdim.
(Kendi hayalimdeki evi karakterlerime vermezsem vicdanim beni sikerdi)
"Hadi gel"
Doktorumun seslenmesiyle adımlarımı hızlandırıp Bay Jeon'un peşine takıldım.
Mutfak olduğunu düşündüğüm yere girdiğimizde
gerçekten siyah aşığı bir insan olduğuna ikna olmuştum.(Jeongguk'tan)
Peşimden gelen ufaklıkla mutfağa girdim. Buzdolabının kapağını açıp gideceğimiz yer için birkaç sandviç ve içecek çıkardıktan sonra hepsini bir poşete doldurdum. Jimin bu sırada dikkatle beni izliyordu. Her şeyi aldığıma emin olduktan sonra Jimin'e dönerek konuştum.
"İstediğin başka bir şey var mı Jimin-ah gideceğimiz yer biraz uzak bu yüzden istediğin bir şey varsa yanımıza alalım."
"Ah hayır yok sanırım sorduğunuz için teşekkürler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog-Jikook
FanfictionAilesi Park Jimin'in gay olduğunu öğrenir. Onu psikoloğa gönderme kararı alırlar ancak bilmedikleri bir şey var :)