Bu bölümde Jimin'in unuttuğu her ana kadeh kaldırıyoruz 🍷
Iyi okumalar dilerim🦋
Flashback-1 year ago
Jimin'den
Jeongguk kapıda beni beklerken geç kaldığım için hızlıca ayakkabılarımı giymeye çalışarak anneme seslendim.
"Anne ben çıkıyorum"
Mutfaktan seslendi
"Eğer yine abinin yanında kalacaksan haber ver."
"Şuan bilmiyorum eğer kalacak olursam haber veririm görüşürüz."
Annemin cevap vermesini beklemeden koşarak beni kapıda bekleyen hyungumun yanına ilerledim.
Hyung dediğime bakmayın. Abimin arkadaşı olmasına rağmen bir süredir bayağı yakındık ve ileri derecede flört ediyorduk.
Kim karşısında Jeon Jeongguk varken dayanabilir ki? Haksızsam düzeltin.Arabasına yaslanmış beni bekleyen ve tepeden tırnağa simsiyah giyinmiş adamı görmemle kalbim tekledi.
Hangi iyiliğimin karşılığı bu kadar mükemmel olabilirdi ki?
Tanrıya şükranlarımı sunarak adımlarımı hızlandırıp boynuna kollarımı dolayarak sıkıca sarıldım.
Boy farkımız olduğu için eğilerek sarılışıma karşılık verdi, beni 180 derece döndürüp sırtımı arabaya yasladı. Jeon'a fark ettirmemeye çalışarak burnumu boynuna doğru sürterek kokusunu içime çektim.Ne zaman bunu yaptığımı fark etse sıra bende diyerek kafasını boynuma gömüyor ve beni cidden yerin dibine sokuyordu. Arkadaşlarımın yanında aşırı arsız olan ben onun yanında adeta süt dökmüş kediye dönüyordum.
Kollarını biraz gevşeterek yüzünü saçlarıma çıkartıp minik bir öpücük kondurdu. Bu hareketi içimi kıpır kıpır ettirirken yanaklarımın çoktan alev aldığına emindim.
Gözlerini gözlerime sabitleyerek gülümsedi.
"Her geçen gün daha da güzelleşiyorsun Jimin-ah. Bu böyle devam ederse nasıl dayanacağımı İnan bilmiyorum."
Aldığım iltifat yüzünden yanaklarım ısıtma sistemlerini açmıştı. Gözlerimi kaçırarak dudaklarımın arasından minik bir teşekkür mırıldandım.
Belimdeki ellerinden birisini yüzüme çıkarıp işaret parmağı ile burnuma dokundu.
"Sana her yakın davrandığımda veya iltifat ettiğimde yanakların kıpkırmızı oluyor. Ne kadar sevimli gözüktüğün hakkında bir fikrin var mı?"
"Hey bu kadar iltifatı bünyem kaldırmaz. Hem aynada kendine bakıyor musun? Ne kadar yakışıklı ve çekici olduğun hakkında bir fikrin var mı?"
Son cümleyi utanarak söylesem de cesaretimi toplayıp söylemiştim işte.
Söylediklerim Jeon'un hoşuna gitmiş olacak ki yüzündeki gülümseme daha da genişlemişti.Ansızın üzerime eğilip yanağıma minik bir öpücük kondurdu.
Bu hareketini beklemediğim için gözlerim kocaman açılırken belimde olan koluyla beni kendine doğru çekip arabanın kapısını açtı. Zor da olsa kendimi toparlayarak arabanın yan koltuğuna oturdum.
Jeongguk da kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçti. Kemerimi bağladığımdan emin olduktan sonra arabayı çalıştırdı.Yol boyunca The Weeknd eşliğinde sohbet edip durmuştuk. Jeongguk hyung bugün topluca eğlenmeye gideceğimizi söyledi ama onca ısrarıma rağmen neresi olduğu konusunda hiçbir şey söylemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog-Jikook
Fiksi PenggemarAilesi Park Jimin'in gay olduğunu öğrenir. Onu psikoloğa gönderme kararı alırlar ancak bilmedikleri bir şey var :)