Bu kadar flashback yeter normale donuyoruz atlayin 🚀
Piyuuuuwww
Evet geldik tamam
BasliyorumAkşam olmuş ikili beraber Teen Wolf izliyorlardı. Jeon'un aklında bir yıl önce birlikte izledikleri anlar geldikçe deja vu yaşıyordu. Tek fark Jimin şuan kolları arasında değildi. Jeongguk ne kadar diziyi izliyor gibi gözükse de gözleri sürekli olarak miniğine takılıyordu.
Cam scare sahnelerinde bazen yerinde sıçrayıp elini kolyesine atarak sıkıca tutuyordu. Bir yandan da dudaklarını ısırması Jeon için dayanılması çok güç bir görüntü sunuyordu.
Bam ise ikilinin arasına yerleşmiş kendini sevdirme çabası içindeydi.
Jimin bir anda Jeon'a dönüp kaşlarını çatarak söylenmeye başladı.
"Scott da abarttı iyice ya yakın arkadaşının sevdiği kızla yiyişmek ne demek? Midem bulandı."
Büyük olan küçüğünün bu haklı sitemine gülümsemeden edemedi. Kumanda ile diziyi durdurup miniğinin sitemine hak verdi.
"Evet haklısın resmen piçlik yaptı."
"Stiles için üzüldüm."
"Dizide en beğeneceğin karakter olacağına eminim."
"Çoğu sahneler tanıdık geliyor sanki daha önce izlemişim gibi. Muhtemelen kazadan önce izledim."
Jeon'un gözleri yeniden parlamıştı. Daha önce bu diziyi birlikte birkaç kez izlemişlerdi. Jimin'in sadece diziyi değil aynı zamanda diziyi izlerken birlikte geçirdikleri anları da hatırlama ihtimali içindeki minik filizi yeşertmeye başlamıştı.
"Büyük ihtimalle öyle. Belki bu şekilde bazı şeyleri yeniden hatırlayabilirsin."
"Izlemeye devam edelim hyung eğer dediğin gibi hatırlayabilirsem içimdeki o boşluğu da doldurabilirim."
"Pekala devam edelim ama kendini bir şeyleri hatırlamak için zorlamak yok Jimin-ah. Sağlığın her şeyden daha önemli bunu unutma."
O kadar zamandır çektiği kalp ağrısını unutarak yine küçük sevgilisinin sağlığını düşünmüştü.
"Peki hyung söz. Zorlamayacağım."
Jeon kafası ile onaylayarak diziyi kaldığı yerden devam ettirdi.
2. sezon da bittiğinde Jimin'in gözlerinde hala uyku kırıntısından eser yoktu. Jeon daha gecenin uzun süreceğini anlayarak atıştırmalık bir şeyler hazırlamak için mutfağa gitti. Kaselerden birisine cips doldururken Jimin onu korkutmak için arkasından sessizce yaklaştı. Aniden kendince korkunç olduğunu düşündüğü bir ses çıkararak doktorunun omzuna dokundu. Jeon ani refleks ile arkasındaki eli tutup ters çevirecekken Jimin olduğunu fark etmesiyle miniğinin elini bırakıp gülümseyerek gözlerini sabitledi.
"Bugün dolunay yok Jimin-ah."
Miniğin gözleri sonuna kadar kısılmış tatlı gülümsemesini sunmuştu.
"Dolunay olmadan da kurt adama dönüşebilirim bence."
Jeon kollarını birleştirip kalçasını mutfak mermerine dayadı.
"Onun için önce seni bir alfanın ısırması gerekmiyor mu?"
Jimin kaşlarını çatıp dudağını büzerek düşünür gibi yaptı.
"O halde ilk kurt adam nasıl oldu?"
"Sanırım bunu kurt adamlara sormamız lazım."
"Hyung bence sen de kurt adam olabilirsin. Hatta alfasındır muhtemelen. Güçlüsün, kocaman kasların var. Dolunayda dişlerin de çıkıyordur. Sahi nasıl o kadar kasların var? Çok fazlalar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog-Jikook
FanficAilesi Park Jimin'in gay olduğunu öğrenir. Onu psikoloğa gönderme kararı alırlar ancak bilmedikleri bir şey var :)