14-Memories2

167 30 21
                                    

Onceki bolumdeki o guzel anlari boyle sonlandirmak istemezdim uzgunum ama kurguya uymasi icin bunu yapmaliydim...

Her neyse hepinize tesekkur ediyorum ficimin bu kadar sevilecegini dusunmemistimmm.

Let's goooo.

Yazardan

Jeongguk gözlerini zor da olsa aralamış kolunda hissettiği yoğun ağrı ile boğukça inlemişti.
Ne olduğuna dair anılar aklına birer birer doluşurken gözleri endişeyle yanındaki bedenle buluştu.
Miniğinin alnından akan kanı görmesi ile kendini kaybetmesi bir oldu. Ağrıyan koluna rağmen emniyet kemerini çözdü. Jimin'e doğru uzanıp nabzını kontrol etti, parmağının altında hissettiği hareketlilik ile derin bir nefes alıp cebinden telefonunu bulmaya çalıştı. Bir yandan da arabanın torpido gözündeki mendili alarak Jimin'i doğrultup bez yardımı ile kanayan yere baskı yapmaya çalıştı.

Eline gelen telefon ile derin bir nefes alıp hızlıca Yoongi'yi aradı. Birkaç defa çaldıktan sonra karşıdan uykulu bir ses geldi.

"Umarım beni uyandırmak için geçerli bir sebebin vardır Jeongguk."

"Hyung biz Jimin ile kaza yaptık acilen buraya gelmeniz lazım."

Yoongi bir süre sessiz kaldıktan sonra adeta kükremişti.

"NE DEMEK KAZA YAPTIK JEONGGUK. NEREDESIZ? BIR SEYINIZ VAR MI? JIMIN NASIL? ONA BIR SEY OLMADI DEGIL MI?"

Telefonun diğer ucundan Yoongi'nin çoktan ayaklanıp hazırlandığına dair sesler geliyordu.

"Ben iyiyim hyung ama Jimin kafasından darbe almış alnı kanıyor ama nabzı düzenli. Kanını durdurmak için baskı yapıyorum şuan."

"Kendinde bir şey olmadığına emin misin Jeongguk?"

"Eminim hyung, sağlık ekiplerini de çağırın diğer arabadaki adamın durumu muhtemelen bizden daha kötüdür."

"Tamam şuan çıktım evden bana hemen konumu at ve Jimin'i de sürekli kontrol et."

"Tamam hyung."

Telefonu kapatıp bir kenara öylece bıraktı. Gözlerini bile kırpmadan miniğini izlemeye devam etti. Nefesleri de nabzı da gayet düzenli olmasına rağmen Jeon hala miniği için endişeliydi. Sadece kafa çarpmasına bağlı olarak bayılmasından başka bir şeyi olmamasını

umdu...

Aklına bugün yaşadıkları güzel anlar gelince gözleri dolmuştu sonunun böyle olacağını asla düşünmemişti. Böyle olacağını bilseydi asla getirmezdi miniğini buraya.

Jeon'a 10 yıl gibi gelen 10 dakikanın ardından ambulans ve polis aracının sirenlerini duymuştu.

Uzun uğraşlar sonucunda ekipler ikiliyi canlı bir şekilde çıkarmayı başarmıştı. Diğer araçtaki adam ise çarpışmanın etkisi ile camdan fırlamış ve vücudu parçalanmıştı.

(Rumy: kamu spotu geciyorum yorobun emniyet kemerinizi mutlaka takinnn.)

Jeon herkesin ısrarına rağmen iyi olduğunu söyleyerek kendisi için gelen ambulansa binmemiş Jimin'in yanına geçmişti.
Doktor miniğinin göz bebeklerine ışık tutarken o meraklı gözlerle doktordan gelecek bir cümleyi veya mimiği bekliyordu.

Yoongi ise ikiliye azar çekmeyi sonraya erteleyerek ambulansın arkasına takılmıştı.
Gelirken Namjoon'u da getirdiği için onu çekici ile birlikte arabaların başında bıraktı.

Her ne kadar küçük kardeşi için endişelense de durumu ağır olmadığı için seviniyordu.

Sonunda hastaneye vardıklarında Jimin'i tramva odasına almışlardı beyninde bir hasar olup olmadığına bakılması gerektiğini söylemişlerdi.

Psikolog-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin