Hepinizden ozur dilemek istiyorum cunku pek fazla bolum atamayacagim artik.
12 olmak gercekten zor ve gotum cikiyo kelime ezberi, grammar vs derken. Bunu gecis bolumu olarak dusunun cunku en heyecanli yerinde biraktim 🥲Her neyse basliom.
Prkjminsprivate: SABAHA YANIMDA BI AFET VE KAFAMDA DELICE BIR BAS AGRISI ILE BASLAYACAGIMI TAHMIN EDEMEZDIM.
Ultrasexykimtaehyung: Kimse senin kadar psikopat olamaz mk
↳
Yinyangjeongin: Yine ne yaptı bu manyak uyuyordum her şeyi kaçırmışım.
↳
Felixbutbrownie: Gece doktorunda kalmış hatta tüm gün onunlaymış, bizimki anlık gelişen bi olay yüzünden telefonu da almayı unutmuş işte bunlar birlikte içmiş falan tabi bu mal hiçbir bok hatırlamıyor. Her neyse işte sabah doktorunun kucağında uyanmış bizimki şok. Demiş ay çok güzel uyuyo fotoğrafını çekeyim sonra aklına gelmiş telefonu olmadığı. Doktorunun telefonundan çekip kendisine atmış manyak sonra da silmiş mesajları.
↳
Ultrasexykimtaehyung: Gidip mesajları okusa daha kısa olurdu aq
↳
Hwanghyunjin: Kocama karışma lan 27 cm
↳
Ultrasexykimtaehyung: Hatırlatma aq şunuHaholeeminho: Seviştiniz mi laaaaan
↳
Yinyangjeongin: Fangörllük yapma aq adamın üstü giyinik kör müsün?
↳
Haholeeminho: Belki seviştikten sonra giydi vahiy mi iniyor sana amk?Imnothannieimjisung: Jimin götün ağrıyo mu lan boru girmiş hissi falan var mı?
↳
Prkjiminsprivate: Aminakoyim boru ne alaka
↳
Ultrasexykimtaehyung: Kanka o adamınki borudur aq Hannie haklı.
↳
Prkjiminsprivate: Yok lan got agrim falan abartmayin.(Jeon, Yoongi'nin görmesini istemediği için sadece kendisinin olduğu ve içini döktüğü Twitter hesabında paylaştı.)
(Yazardan)
-Flashback-
Onların tadını merak ediyorum.
Minik olanın sarfettiği bu tek cümle büyük olanın kalbini tekletmişti. Şuan küçüğünün sarhoş olduğunu biliyordu ve aklından geçirdikleri doğru değildi. Hem kendinde değildi hem en yakın arkadaşlarından birinin kardeşi hem de hastasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikolog-Jikook
FanfictionAilesi Park Jimin'in gay olduğunu öğrenir. Onu psikoloğa gönderme kararı alırlar ancak bilmedikleri bir şey var :)