5

300 34 19
                                    

Onceki bolumu yayimlamaya calisirken surekli uygulama hata veriyor. O duzelene kadar bu bölümü yazmak istedim.

Medyalara bakmaniz şiddetle tavsiye edilir...

"Pekala o zaman ben doktorun Jeon Jeongguk sana elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. Abin bana kısaca özet geçti ama her şeyi senden de dinlemek istiyorum Jimin bana anlatabilir misin? Kendini zorlamanı istemiyorum kötü hissedersen durabilirsin."

"Ben Park Jimin.
Tamam anlatacağım teşekkür ederim."

"Lütfen otur Jimin"

Gösterdiği yere geçerek oturdum ve çantamı yan tarafımdaki boş koltuğun üzerine bıraktım.
Sırtımı dikleştirip derin bir nefes alarak kendimi konuşmaya hazırladım. Dürüst olmak gerekirse biraz gergindim. Arkadaşlarım içimi yabancı birisine dökmenin bana daha iyi geleceği konusunda hemfikirdiler ama ben istemsizce gerilmiştim.

Gerildiğimi fark etmiş olacak ki masasının ardındaki sandalyeden kalkıp karşımdaki koltuğa oturarak konuştu.

"Beni bir doktorun olarak düşünme Jimin öylesine birisi olarak düşünerek anlat kendini germeni istemiyorum."

Bu sıcak tavrı biraz da olsa beni rahatlamıştı. Kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Işıl Işıl parlıyorlardı. Size yemin edebilirim ki gözlerinde galaksiler vardı. Kendimi toparlayıp anlatmaya başladım.

"... Sonra da evde büyük bir kavga koptu işte ailem de beni psikologa gönderme kararı aldı. Abimle ayrı eve çıkacağız ama yine de onlar benim ailem ne olursa olsun onlarla aramın bozuk olmasını istemiyorum.
Size kendim için değil ailemle olan sorunlarım için geldim."

"Gerçekten zor şeyler atlatmışsın Jimin ama emin ol bunlar düzelemeyecek şeyler değil. Ailen anladığım kadarı ile sürekli kendi açılarından bakıyor. Aslında bunun için onları suçlayamayız çünkü onlar da doğru olanın bu olduğu düşünülerek yetiştirildiler. Kendilerince kendi doğrularını sana kabul ettirmeye çalışıyorlar."

"Sanırım haklısınız. Onlar için hep doğru olan karşı cinslerin birlikte olması. Farklı bir şey onlar için yanlış."

Dudaklarını yalayıp arkasına yaslandığında kasları daha da belirginleşmişti. Gözlerim kolundaki belirgin kaslarında ve dövmelerinde takılı kaldığında hemen kafamı sallayıp bakışlarımı yeniden gözlerine getirdim. Tanrım... Umarım rezil olmamışımdır.

Evet kesinlikle rezil olmuştum. Dudağının kenarının anlık da olsa yukarı kıvrıldığına şahit olmuştum. Aferin Jimin kendini böyle rezil etmeye devam et aferin.
İç sesim ayağa kalkmış rezilliğime alkışlıyordu. Evet teşekkürler mal olduğumu biliyorum şimdi lütfen yerine otur.

"Evet aynen öyle onların düşüncelerini değiştirmemiz bizi bayağı zorlayacak benim de onlarla iletişime geçmem gerekebilir. Sonrasında muhtemelen seninle aynı fikirde olduğum için doktorunu değiştirmek isteyeceklerdir."

"Bunu sizden isteyemem bay Jeon ailem gerçekten uğraşılması ve katlanılması zor insanlardır."

"Bununla ilgili bir çözüm bulacağımıza eminim. Bir sonraki seansımıza kadar muhtemelen hala ailenle yaşıyor olacaksın çünkü Yoongi hala ev arıyor. Sana ufak bir ödev vereceğim Jimin. Haftaya kadar her gün ailenle ilgili olan hislerini ve sana karşı olan tavırlarını not almanı istiyorum. Bunu yapabilirsin değil mi?"

"Ah elbette yapabilirim fakat bu ne işe yarayacak ki?"

"Abinden duyduğum kadarı ile ailene karşı içine kapanık birisin Jimin. Bu yüzden de onlara karşı olan duygularını içinde tutmanı istemiyorum. Hem yazdıklarını okuduktan sonra daha iyi bir yol bulacağımıza eminim."

Psikolog-JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin