Gözlerimi açtığımda duvardaki saate baktım. Yaklaşık bir saat uyumuşum. Baş ucuma biri bir bardak su bırakmış. Tam da dilim damağım kurumuştu, ayrıca ağzımda bok tadı var. Yatakta doğrulup bardaktaki suyu kafama diktim. Bir saat olsa da dinlenmiş hissediyorum, kalp çarpıntım hiç yok denecek kadar az. Yataktan kalkıp gizli odaya doğru yürüdüm. İçeri girdiğimde Hyunjinin Jisunga silah tutmasını az da olsa öğretmiş olduğunu gördüm. Herkes eline bir silah alıp atış yapmaya başlamıştı bile."Selam gençler. İyi çalışmalar."
"O uyandın mi güzellik uykundan cimcime."
"Ağzına bu sefer peçete değil-"
"Sakin ol Minho sataşıyo sadece."
"Bana sataşmak iyi bir fikir değil Changbincim."
"Doğru diyosun. En son ordudayken gece bunu korkutayım dedim. Elim 1 ay alçıda gezmiştim."
"Neyse ne durumdasınız?"
"Jisung baya öğreniyor gibi. Felix de zaten alışkın."
"Eli silah tutsun yeter. Ayak bağına gerek yok."
Adımlarımı Jisungun yanına ilerlettim. Arkasından yaklaşıp kulaklığı çıkarttım. Nefesimi ensesine üfleyerek konuştum.
"Eğer atışları böyle yapmaya devam edersen elinde geri tepmeden dolayı yarıkla gezersin."
Konuşmamla titrediğini hissettim. Bi elini ensesine koyup kapamaya çalıştı. Arkasından elindeki silahın tetiğine elimi koydum.
"Böyle sabit tut. Kendine doğru çok çekme , ama fazla da ileride tutma. Tam ayarında."
Ardından birkaç atış yapıp karşıdaki mankenin anlında delikler açtım. Nefeslerini tutan Jisungun sırtına kendimi yasladım, son kez koklayıp geri çekildim.
"Siktir ya çocuktaki şansa bak."
"Sessiz ol Hyunjin ağzına bir şeyler yeme."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
"Şimdi buraya toplanın."
Herkes yanımda toplandığında kilitli kapının kilidini köşede duran çekiçle kırıp açtım.
"Bunu zor günler için saklıyordum. Bu güne nasipmiş."
Büyük kapıyı açtığımda herkesin ağzı o şeklini alıp yerinde duraksadılar. Çünkü kapının arkasında her türlü teçhizat mevcut.
(Böyle düşünebilirsiniz)
"Buradan kendine uygun gördüğünüz şeyleri alabilirsiniz. Bu şansı size hayatta bir kez veririm."
Hepsi odanın içine doluştu arkalarından ilerleyip hangi silahları seçeceklerine baktım. Jisungun eli direkt favorime gitti.
"Bu elinde tuttuğun benim favorilerimden biri. Desert Eagle Mark XIX. Kartala benziyor değil mi? Adı o yüzden çöl kartalı. Yarı otomatik , 200 metre menzile sahip. Dünyanın en iyi tabancalarından biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALGIN // Minsung
Teen FictionSON DAKIKA Nereden geldiği belli olmayan bir sis salgası dünyayı tehdit etmekte lütfen evlerinizden çıkmayınız şuan her nerede iseniz tehdit geçene kadar oraya sığınınız.