10

230 34 40
                                    

1k olmuşuz 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Dediğim yerde şarkıyı açmayı unutmayın.  Şarkının ytsini bıraktım.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"Evet beyler hazır mısınız?"

Hep bir ağızdan  bağırdılar. "EVET."

"Evet beyler hazır mısınız ölmeye?"

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Evden eşyalarımızı alıp arabanın bagajına yerleştirmeye başladım. Changbinin yardımıyla yerleştirdiğim eşyalara son bir göz attım. Bagajın kapısını kapatıp şoför koltuğuna oturdum. Kimseden çıt çıkmıyor ama herkesin gergin oluşu yüzünden okunuyor. Yan koltuğuma Jisung , arka koltuklara da Felix , Changbin ve Hyunjin oturdu. Arabayı çalıştırdım ve orman yoluna doğru arabayı sürdüm çünku ölülerden asfaltta gidemiyoruz. Devlet mi yaptı bilmiyorum ama bazı cesetler kenara çekilmiş bazıları da götürülmüş. Etrafta gaz olmadığı için gaz maskesini takmadık ama bu tekrar salınmaycağı anlamına gelmez. Bu yüzden maskelerini yanlarında taşımalarını söyledim. Arabayı fabrikaya yaklaştığımızı gördüğümde durdurdum. Herkes arabadan çıktığında brandayla arabayı gizledim.

"Bundan sonrasını yürüycez. Herkes kendine dikkat etsin"

Önden ben ve Changbin yürümeye başladık. Diğerlerine goz kulak olsun diye Hyunjini en arkada bıraktım. Güneş batmadan orada olmak için hızlıca ilerlemeye başladık. Fabrikaya yaklaştığımızda arkama dönüp diğerlerini konrol ettim.

"Bakın tam 5 dakika sonra nöbet değişimi olacak. Sessizce bir sorun olmadsn girmemiz gerek. Bi çatışmaya girip sizi tehlikeye atmak istemiyorum herkes kendine dikkat etsin."

Herkes başıyla onayladığında hızlıca deponun arka girişine yürümeye başladım. Askerler nöbet değiştirirken kolonun arkasından onları izlemeye başladım. Tam istediğim boşluğu yakalayınca aralık kapıdan  hızlıca içeri girdim. Tanrım. Her yerim kasılmaya başladı. Şimdi olamaz. Etrafı kontrol ettikten sonra telefonumu çıkartıp Hyunjinden aldığım numaraya mesaj attım.

Minho
Girdik

Chan
-1. Kat

Aldığım mesajla alt katı işaret edip asansöre doğru ilerledim. Asansör kapısı açılır açılmaz içerideki asker silahına sarıldı. Silahı tek hamleyle kendime alıp yere fırlattım. Kollarını  arkasında kilitleyip fısıldadım.

"Sesini çıkartma."

Felix hızla çantasından iğneyi çıkartıp askerin boynuna sapladı. Asansör aşağıya inene kadar asker kollarımda bayıldı. Asansörün kapısı açıldığında  Changbin etrafı kontrol edip temiz işareti verdi. Askeri bulduğum ilk yere iteleyip kapıyı üstüne kapattım. Kimseyi öldürmek istemiyorum. Hızlı adımlarla sağdaki odaya girip Hyunjin Felix ve  Jisunga burada kalmasını ve gözetlemesini söyledim. Changbinle beraber sessiz adımlarla koridorda ilerledik. Adım seslerinin gelmesiyle köşeye sinip seslerin ne söylediğini dinledim.

"Ben yemek molasına çıkıyorum sen burada bekle."

"Tamam."

Tanıdık sesi duymamla rahat bi nefes verip askerin gitmesini bekledim. Asker gittikten sonra hızla çıkıp Chanın ağzını kapatarak köşeye çektim. Chan çırpınıp silahına uzanmaya çalıştı.

SALGIN // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin