Večer v štúdiu sa Nik s Yzom... Atď začali ožierať super. Jediný kto nepil bol Pepa a ja. Tak sme sa tam rozprávali a Hasan sa smial s Jakuba a Nika čo tam robili aj keď mne moc do smiechu s toho nebolo.
P:co ti je? Proč se nesmeješ?
K:no moc mi do smiechu není ked tie trosky budem musieť odniesť domov.
P:seš tu autem?
K:jo chvála bohu
P:heh libí se ti nekdo?
K:akože jak niekto akože z vás?
P:jo no Nik Jakub nebo ja?...
K:nie nikto zatiaľ nie nejak mi nikoho netreba som spokojná aj sama
P:jo tak aha a máš nejakej oblibenej sport?
K:ano korčule ľad alebo cesta
P:hezky koníček
K:jj baví ma toBavili sme sa tam atď... Aj ked ma zaskočilo že sa ma len tak opýtal prečo či sa mi niekto nepáči
-keď sme boli na ceste domov s troskami aka😭🥹💅
Keď som ich priviezla bol to horor v aute som skoro havarovala lebo sa mi Jakub zo zadnej sedačky chcel presadiť do predu. Ale tak nejak som došla celá chavala Bohu aj oni. Ked sme došli nejak som ich odniesla do bytu ku mne na gauč tak nejak zaspali. Odišla som do svojej izby a ľahla si spať lebo sa mi nič nechcelo. No chvíľku som si ešte písala s Matúšom a Lenkou žeby mi nejak vybavili ešte 4 dni voľna a tak som zvedavá či sa im to podarí. A už som zaspala.
-ráno
Vstala som a spomenula si že tu mam tých dvoch a tak som ich išla skontrolovať. Keď som tam došla Nik už bol hore ale Kubo ešte spal. Dominik mi naznačoval že ho boli hlava a ja som mu septla z chodby.
K:Nepi kedz neznaš
On sa iba za tváril ze čo? A tu vetu som si zapamätala od môjho dobrého kamoša z východu keď som tam bola Davida.
D:prášky!?
K:sak idem vole
Dala som mu prášky a opýtala sa či si dá kávu. Prikývol a ja som ju spravila. Keď bola hotová priniesla som mu ju.
K:nech sa páči
D:dekuju
K:čo máš dneska v plane?
D:nevim zatim nic nechce se mi dnes do studia
K:sak nechoď spravíme si nejaký deň pekný všetci spolu
D:aha... Ja že my dva
K:noup aj Kubko
D:ehh
K:čo je? Niečo zlé?!
D:ja chtel jen my dva
K:nene my dva také není
D:ale zatim jeste jen bude
K:IdiotSpravila som nam praženicu a k tomu sa prebral Jakub juchu! Dohodli sme sa že dnes nakoniec pôjdeme niekam ale kam nikto netušil.
-niekam idk