Je niečo pred obedom a ja mam nenormálne bolesti v bruchu. Zožrala som už nejaké tabletky a práve ležím v deke pred telkou v obývačke. Dominik da sa povedať "vari" a ja mu stade diktujem co a jak.
"co mam dat k té omačce jeste?" opýtal sa ma dominik z kuchyne. "soľ čierne korenie okoren to proste."kričala som mu jednu ingredienciu za druhou." a když to mam mam k tomu teď hodit to maso? "opýtal sa ma a na vidličke mal napichnuty plat mäsa." áno! " zakričala som už mi z toho nervy išli prasknúť.Fajn neveríte mne nepraskli nervy a dominik navaril bez zranenia. Priniesol mi tanier aj z jedlom do obývačky a ja som mu poďakovala." ďakujem" povedala som mu keď mi dával jedlo pod nos. "nemaš zač snad bude chutnat" povedal. "dúfam není tam nejaká otrava snáď?" opýtala som sa ho so smiechom. "Čtyři, víš co" povedal zo smiechom.
Do jedli sme a ja som sa rozhodla sa postaviť z gauča. To že ma boli brucho je jedna vec ale to že mi meškajú svoje dni je druhá. Hups panikarim. Taktiež mi po nejakej dobe napísala Lenka či by sme nezašli von. Napísala som jej iba toľko.
L:ahoj Katrin! Nevideli sme sa strašne dlho nechcela by si zájsť von po kecať a tak však vieš zašli by sme do kaviarne. Hm čo ty na to?
K:Leni rada by som ale od rána ma strašne boli brucho poriadne ani nechodím prepáč ale určite niekedy pôjdem ale teraz nie prepáč
L:jasne chápem to určite zdravie je prednejšie maj sa a vyzdravjej ľúbim ta pa
K:ďakujem ahojToľko iba z nášho chatu a ja som už v kúpeľni pri záchodovéj miske. Super no je mi zle a zvraciam. Už je pri mne aj dominik a ten mi drží vlasy.
Vstanem od záchodovéj misky a umyjem si hubu. "je ti lip? No jako jestli te po tom neboli míň bricho nrbo tak?" opýtal sa ma dominik. "nič stále" a teraz mi to došlo. Potrebujem tehotenský test! Ja viem je to divne ale tak inak to nevidím. Odišla som do dominikivej izby kde som mu povedala že idem spať ale to som za klamala a napísala som Lenke.
K:ahoj, mala by som na teba prosbu môžem?
L:jasne čo potrebuješ?
K:zašla by si mi kúpiť tehotenský test nepýtaj sa proste prosím
L:jo jasne mam to odovzdať dominikovi?
K:nie ježiš nie! Len to nie!
L:fajn fajn a čo mu mam povedať
K:neviem niečo si vymysli
L:fajn pokúsim saJa som si ľahla a čakala kedy príde Lenka
-príchod Lenky