30.

194 3 0
                                    

"počúvaj Dominik mam ťa veľmi rada od kedy ťa poznám osobne to hej ale viem ako to máš s dievčatami a bojím sa že to bude takto aj so mnou" povedala som mu čo som si myslela a on spustil. "vim že bys se mnou do toho nešla zřejmě Ale já tě prostě moc miluju" do povedal a ja som mu povedala prvé co ma napadlo aby sme to už neriešili. "počuj domi vieš že ta mam rada a zrejme aj ty mňa môžme to zatiaľ vyskúšať ale nedávala by som tomu názov" vzťah"" povedala som a na slovo vzťah ukázala úvodzovky." Dobře, takže něco jako přátelé s výhodami? "povedal Dominik a ja som nervne prikývla." môžme to tak brat ale nie až moc, uvidíme dáme tomu aspoň týždeň keď to bude klapat tak uvidíme co a jak ďalej "povedala som." fajn to beru"povedal a ja som ho išla objať. "ale mam ťa veľmi rada domi" povedala som mu. "ja tebe taky" povedal a dal mi pusu do vlasov. "co budem delat?" opýtal  sa ma lebo bolo iba 8 hodín. "emmh reprak" zamrmlala som si popod nos a vybrala z batohu reprak a hodila tam rockstar. "holka vi co je dobry" povedal a pozrel sa na mňa s úškrnom. "počúvam ťa už dlho nemysli si" povedala som mu. "od kolika?" opýtal sa ma Dominik. "od asi 11" povedala som mu keď som sa zamyslela od kedy asi ho poznám. "hezkyy" povedal.

Počúvali sme pesničky a rozprávali sa k tomu sme ležali na posteli. "žije kubo?" opýtala som sa ho keď som si spomenula že tu bol aj on. "nevim koukne se"povedal Dominik a už vstaval z postele. "okik"povedala som mu.

Dominikov pohľad
Šel jsem se podívat do obývacího pokoje, kde je kubo, a co dělá. Když jsem tam přišel, nikdo tam nebyl, na stole byl jen papír. Zvedl jsem ho a bylo to na nem.

Hele  Poslouchej, šel jsem  za  nějakou kundou , takže asi nepřijdu tak brzy

"tak čo?" opýtala som sa domiho keď prišiel. "šel za nejakou kundou" povedal "aha dalo sa čakať" povedala som mu. "jo no nic zapneme si nejakej film takovej večer jen mi dva?" povedal svoj nápad. "môžme budem rada" povedala som mu

Dominik zapol nejaký film a priniesol víno. Takto sme tam boli asi do pol filmu kym mi nezačala byt zima. "domi?" povedala som "jo?" odpovedal. "nedal by si mi nejakú svoju mikinu plsss" povedala som so psimi očami. "jojo počkaj" povedal. "ďakujeeeem" zakrycala som keď mi podaval už svoju sivú nike mikinu. Lahol si späť do postele a ďalej sme pozerali.

-ráno

Dominik? a Citta?! (dokončené) Where stories live. Discover now