Stala som pred bytom a Dominikovi som povedala. "som zvedavá na dominikovu reakciu" povedala som nervózne. "ja taky co když mne nebude mi rad nrbo tak chápeš" povedal Dominik čo by som na neho nepovedala. Ozval sa bzučiak a mi sme sa rozišli na druhé poschodie. Lenka nám otvorila dvere a jej ksicht išla nás a hlavne mňa zabiť. "prečo je tu on?" posepkala mi do ucha keď sme išli za malým. "daj mu tiež šancu možno sa zmenil" povedala som a zakukla na neho. "možno možno!?" povedala Lenka tragicky. "kde je malý?" odvrátila som tému. "v izbe spal." povedala. "ahooj" zažuzlala som na Dominika. "ahoj" odpovedal mi. "domi dneska si sa dočkal" povedala som. "čoho je tu tato?" opýtal sa. "áno je" povedala som s úsmevom na tvári a vodopádom sĺz. To ako sa Dominik rozbehol k Dominikovi bolo strašne zlaté malému sa vycaril neskutočný úsmev a Dominikovi tiež prvý krát ho videl. "čo to maš na kvku oci?" zažvantal Dominik na Nika. "pavučina líbi se ti?" povedal Dominik malému. "je to hezke prveco to nemám aj ja?" opýtal sa ho domi. Je to rozkošné to ako si Dominik s deťmi rozumie a ani o tom nevie.
Po chvíľke k nám prišli. Dominik mal malého na rukách bolo to sladké. "tak co jdeme domu?" opýtal sa ma Dominik. "môžme tak ahoj." odzdravila som sa Lenke a už sme išli domov.-doma