Doma sme uložili malého spať a ja som sa Dominika opýtala či by sa nechcel o všetkom porozprávať.
On na to iba prikývol a odišli sme do obývačky.
"tak kto začne?" povedala som mu lebo som fakt nevedela ani čo mu mam ako prvé povedať. "tak Můžu začít. Katrin Víš, že tě strašně, miluji . A už to nechci kazit. Nevím, jak se máš, ale když ses vrátil na Slovensko, tak se to jen rozsvítilo a já zjistil, že už bez tebe nemůžu fungovat. Chyběly mi naše rozhovory, xsichty, naše večerní procházky a naše společné balkonové hluboké rozhovory. A chci, abychom to jen nepokazili, protože tě miluji. " povedal tak nejak v skratke Dominik a s toho som vyčítala že to môže znova fungovať." tak Dominik to isté aj ja keď som sa vrátila na Slovensko tak o mne nikto ale ze nikto nevedel a to som si aj myslela že je dobré. Ale pravý opak. Vtedy som si uvedomila hlavne moje svedomie že ťa ešte stále chce vydať a počuť ale moja hlava to potom všetkom odmietala. Vôbec som nemala chuť žiť ale pre malého som to nejako musela niesť stále som mu klamala že sa ešte vrátiš a že ťa uvidí no bolo mi to ťažké ale teraz dúfam že sa to zmení a hlavne zlepší lebo ťa stále milujem. "povedala som mu s ťažkým srdcom." takže to znova skúsime? "povedal nervózne." tak fajn " povedala som Jemne." neboj budú jen doufat ze budu dobrej přítel a tata taky. "toto ma zahrialo pri srdci a už som mu bola prisata na perach.Fajn tak nejak toto je koniec. My si s Dominikom žijeme napohode. Nehovorím že niesu hádky ale to len kvôli drobnostiam. Dominik o tom ani nevie ale je úžasný otec. Žijeme v Pardubiciach ešte stále a ani neplánujeme odísť je nam tu fajn a tak to je. Ja som s Lenkou nedávno bola na takej party kde som bola aj Dominikom no a tam som po asi týždni zistila že čakám s Dominikom ďalšie bábo. No to mu nejako oznámim ešte. No a tak žijeme spokojne. Hej ešte jedna taka pikantná správa. Lenka začala chodiť s Tokym strašne im to pristane. No a to asi tak všetko.
Ďakujem za čítanie ❤️ a za vaše ohlasy že vás to zrejme bavilo. Ďakujem ešte raz ✨💚