29.

181 4 0
                                    

Je niečo okolo 10 večer a sedíme v štúdiu. Dominik sa krúti okolo stola s alkoholom a čumí 24/7 do mobilu. Jakub ten sedí na pohovke a baví sa s nejakým tým ich mečom. Dan sedí o pár metrov od mňa a taktiež čumí do mobilu. Radek stojí pri Jakubovi no aaa... Ježiš načo tu opisujem kde kto je je to na picu.?! Takže čumím do mobilu konkrétne na ig a po chvíľke mi prišla správa od @goldcigo vám chce poslať správu. Zakukla som na neho a on hneď odvrátil zrak. Fajn? Pozrela som sa čo mi poslal. "goldcigo vás označil/a v príbehu" bol tam záber celého štúdia a jeho nôh a ruky. Bol tam označený každý v štúdiu. Storku som mu likla aj na story aj v dms a pre zdieľala to.

Okolo 2 sme sa dostali domov.

"Konečne!" zakričala som na celý byt.
"ahhh" vydal zo seba Jakub keď sa hodil na gauč.

Dominik si to nasmeroval ku mne do kuchyne. Pila som vodu a opierala sa o ostrovček.
"idem do sprchy" povedala som aby sa tam náhodou nerozhodli keď tam budem otvárať dvere.
"mhh pudu pak potobe" povedal Dominik pritom ako cumel do mobilu.

Čo ma preboha toľko v tom mobile? Fajn aj ja som ale ne odtrhne od neho pohľad ani na 4 sekundy. Okej nechala som to tak a odišla do sprchy tam som si zobrala pyžamo uterák no a chápeš.... Vošla som do sprchy a nechala stekať horúce kvapky vody po mojom tele.

Keď som vyšla zo sprchy na smerovala som k zrkadlu a spravila si skincare. Keď som to dorobila chytila som si vlasy a cumela na jazvu na mojom krku. Z čoho tam je? Hah bola som jednim no dvoma slovami "deprešn kid" ale sak neva. Nejak sa na ňu nikto nepýta. Chvála bohu. Fajn prišla som do obývačky a kubo sledoval telku tak som sa ho opýtala kde je. "kde je dominik?" opýtala som sa. "v pokoji máš za nim jet" odpovedal mi a ja som sa vybrala do jeho izby. Pre istou som zaklopala a už som počula iba "dál". "kubo mi povedal že si ma volal čo chceš?" povedala som prečo som tu aj keď som tu mala nasmerované tak ci tak. "jo chci si promluvit" povedal "o čom?" o čom len on chce so mnou hovoriť? "nejak no sedni si" ukázal na jeho posteľ a sadli sme si."no takže jak zacit" povedal nerovoznejsie. "vpohode nebud nervny" povedala som a dúfala že ho nejak ukludnim. "takkk no Katrin je to tezke rict" povedal "pohode počkám nenahlim sa" povedala som mu a položila mu ruku na koleno a on mne svoju na ruku. "no proste asi k tobe neco cítim" povedal rýchlo a postavil sa z postele a ja hneď za ním. "ehmm d-dd-ominik" povedala som zarazene. "ja vim když to tak necejtis ale není to tak jako ja doted nanoc a konec fakt k tobe neco citim ja vim zní to divne." zaryl si ruky do hlavy. "dominik ehm mm asi aj ja k tebe ale není to jasne mm" povedala som a nenechal ma dohovoriť. "ale... Chap.." "nie nechápeš aj ja ta milujem ale chcem tomu dat čas" povedala som mu. "jaky čas když k sobe cítime navzajem to stejny?"....

?...

Dominik? a Citta?! (dokončené) Where stories live. Discover now