15.

201 3 0
                                    

Je jedenásť večer

Dominikov pohľad
Dívali jsme se spolu na televizi a Katrin po chvíli usnula. Pousmal  jsem nad tim a   dal pusu do vlasů. Nevím, proč jsem to udělal, ale něco ve mně řeklo, udělej to. Ani trochu jsem o tom nepřemýšlel protože se Katrin probudila.

D:promiň nechtel sem te probudit
K:nevadí prečo si to spravil?
D:nevim neco ve mne rikalo udelej to
K:aha
D:promin jestli ti to vadí
K:nie práve naopak páčilo sa mi to už dlho som nedostala pusu od chalana
D:naposled kdy?
K:asi v 19
D:fuu tak to je doba
K:jo je
D:tak pujdem už spat?
K:môžem
D:fajn
Dominik ma zobral do náručia a odniesol do postele. Už som sa na nič nezmohla a jedine čo som spravila natiskla sa na Dominika do objatia a takto zaspala.

Dominikov pohľad
Katrin se ke me v noci přitáhla do objetí. Nějak mi to nevadilo a tak jsme usnuli, ještě chvíli jsem se díval na instagram ale po chvilce sem zaspal.

-ráno

Je ráno a zbudil nás moj poebbany budík. Vstali sme o 8:33 neviem prečo mám budík nastavený na pol deviatu ale sak dobre. Dominik sa tiež zobudil a začal vyvdzat že som nevypla budík.
D:do piceee! Vypni tu pičovinu!
K:už už sorry zabudla som ho vypnúť
D:mhhh
A už mal hlavu pod vankúšom.

Ja som ho tam nechala a odišla som do kúpeľne kde som si spravila skincare rutinu atď atď a po chvíľke som sa pozrela na svoje ruky. Pane bože tie jazvy. Milión tisíc päťsto jaziev z detstva. Fajn keď som dokonala rutinu rannú tak som sa vybrala do kuchyne kde som si spravila kávu. S kávou v ruke som podišla do obývačky po balík s ktorého som si vybrala jednu cigu a s tým som odišla aj po mobil a zapaľovač. Keď som všetko mala natrepala som sa na balkón a tam si sadla na menšiu stoličku a začala fajčiť cigu a prekukavat instagram. Do fajčila som sa po chvíľke prišiel Dominik keď som už mala dofajcene a dopite tak ma objal zozadu tým pádom som sa zľakla jak idiot.
K:ježiš infark chytím
D:Omlouvám se,  nechtěl jsem
K:nevadí ale už nerob bo budem aj ja mať nakrcnik
D:Z čeho?
K:s teba
D:nejak to nedáva zmysel ale vrdyt jak myslíš
K:čo budeme dnes robiť
D:potrebuju jit do studia
K:a môžem s tebou?
D:jak chceš
Natiahol sa a odišiel do kuchyne kde sme si spravili raňajky a najedli sa.

O 13:44

Dominik? a Citta?! (dokončené) Where stories live. Discover now