21.

209 4 0
                                    

Došli sme do Prahy a úplná Nostalgia na detstvo. Chodievala som tade s ocom a mamou keď som mohla mať tak 9. Nadýchla som sa čerstvého vzduchu a úplne zavrela oči. Ot mi netrvalo dlho lebo do mňa Dan narazil.
Da:sorry nechcel som
K:neva
Po chvíľke za mnou prišiel Dominik s tým že sa ideme na večerať pred koncertom je 18:30 a mi odchádzame z nejakej reštaurácie a ideme späť do klubu kde budú mať koncert aby ešte stihli zvukovú skúšku. Keď sme sa snažili dostať dnu už pred budovou stal rad. No super teraz sa dostať dnu. Nejak sme sa napchali dovnútra a všetky no všetky aspoň polka pohľadu na mne a Dominikovi. Prečo? Lebo si ma za pleco pritlačil k sebe a opýtal sa či som v celku.
D:seš celá?
K:hej chvála bohu hej
D:supr
K:tak a ted máš po fanynkach xd
D:hlavne ze nemám po tobe
Tato veta ma zahriala pri srdci a už sme sa rozišli k pódiu. Bola som za danom a radkom. Sedela som tam na stoličke a sledovala ako sa Jakub rozbíja pri rick nebo raf. Za 14 minút je otvaračka. Všetko je pripravené. Sedíme v backstage a rozmýšľame že otvoríme no chalani rozmýšľajú že otvoria o 5 minút skôr.
J:fajn asi bych to už otevrel
D:jo klidne když tak Dan muže neco tam jeste domyslet
Da:jj fajn
Otvorili 5 minut pred a konex tam zdrtil neskúšajte ma meniť. Potom ako to skončil tam nabehli hviezdy večera a fanúšičky v prvej rade sa dobre že neroztrhali.

Po show okolo 1:44
Da:mame všetko môžme ísť na hotel!
Tak sme sa pobrali dk nejakého hotelu popri klube kde sme boli. Mal tam ešte vystupovať trezor ale to sme neriešili. Fajn prišli sme na hotel ubytovali sa a mne vyšla izba s Dominikom Jakubom a Danom. Ohh bože to bude zaujímavá noc. Zobrala som si posteľ pri okne kvôli tomu že tam hneď bola zásuvka na nabíjačku. Coz sa Jakub najebal lebo tam chcel byť on ale tak čo už. Ležala naproti mne okolo neho na druhej starne dan a okolo mňa Dominik. (snáď chápete izba a po rohoch sú postele xd). Čudovala som sa lebo Jakub a Dominik po večeri neboli unavený a ja som pomalí zaspávala postojačky.
K:fajn prepáčte ale ja si idem ľahnúť.
J:fajn dobre
D:dobrou
Da:dobrú

-ráno pred odchodom do Pardubíc

Dominik? a Citta?! (dokončené) Where stories live. Discover now