Giriş Ben neden buradayım?

19 0 0
                                    

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda boynumun ağrısından duramıyordum. Gözlerimi net bir şekilde açamasam da kendi evimde olmadığımdan emindim.

 İlk önce kalktığım yatağı gördü gözlerim sonra saatin tıkırtılarını duydum. Daha sonra odayı incelemeye başladım. Penceresi olmayan muhtemelen zemin katta olan bu odada mahsurdum. Sağ tarafımda ufak bir masa, masanın üzerinde bir sürahi ve bardak ve yanında bir sandalye vardı. Sol tarafımda üst değiştirilebilecek bir kabin, tuvalet olduğunu düşündüğüm bir yerin kapısı ve odanın ana kapısı vardı.  Buraya geleceğim önceden belli olacak ki odanın kapısında paravan ve ufak bir açıklık vardı. Ve oda bir otel odası kadar konforlu tasarlanmış, düzenlenmişti.

Daha kendime gelememiş olacaktım ki ayağa kalkmaya çalışmama rağmen sendeledim. Başım dönüyordu. Kendimi tekrar yatakta buldum. 

Aradan beş dakika geçti veya geçmedi o paravan kapı açıklığından bir el bir tepsi bıraktı odaya. Birinin var olduğunu bilmek beni ayağa kaldırmıştı ki kendimi odanın kapısının önünde buldum. 

"Sen kimsin? Ben neden buradayım? Çıkar beni buradan!" Bağırışlarım anlamsız kalmıştı ki hiçbir cevap alamıyordum karşıdan. Ellerimin kapıya vurulmaktan oluşan acısıyla kalakalmıştım odada. 

Sonra bir anlığına bir karartı gördüm üst köşede. Kendimi geri çekerken gördüğüm şey beni izleyen bir kameraydı. Kameranın yanında zor görünen ama orada olduğuna emin olduğum bir mikrofon ve hoparlör vardı. Yani sadece beni izlemiyordu. Benimle konuşabilecek kadar donanımı vardı. 

Bir an  içimde doğan cesaretle kameraya baktım ve ağız dolusu küfür ettim. Zaten bana yapılan bu hapishanede başka ne yapabilirdim bunu da bilmiyordum. Sonra yerde duran az önce yabancı bir el tarafından bırakılan tepsiye baktım. Kahvaltılık birkaç küçük domates ve biraz peynir vardı. Açtım evet ama tanımadığım ve beni kaçıran bir adamın benim kafesime koyduğu şeyleri yeme düşüncesi midemi bulandırıyordu. Tekrardan yatağa geçtim ve düşünmeye başladım çünkü düşünmek hali hazırda tek başıma kalmışken yapabileceğim en güzel eylemdi. Düşündüm ve cevabını bulamadığım o soruyu sordum: Ben neden buradayım?

Marina'nın UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin