bölüm 21: hadi kutlayalım

1.3K 152 61
                                    

Felix ile öğle yemeğine çıktık. Mesai saatleri içinde aramızdaki mesafeyi korusak da günün sonunda bu tatlı bebek kollarımdaydı. Şimdi de mesai saati dışında olduğumuz için elini tuttum. Minik elinin sıcaklığı içimi titretti. Çok ama çok güzeldi.

Yemekleri güzel olan restoranı tercih ettik. Felix bana işle ilgili bir şeyler anlatırken ben hayran hayran onu dinliyorum. Aptal aşıklar gibi davrandığımın farkında olsam da karşımda Felix varken kendime engel olamıyordum.

''Neyin var Hyunjin?''

''Neyim varmış?''

''Neyden bahsettiğim hakkında bir fikrin var mı?''

''Sen konuşuyorsun ya, o yeter bana.''

Başını iki yana sallarken güldü. Krem rengi kaşe montuyla uyumlu olarak kahverengi bir beret takmıştı ve yüzündeki yıldızları kapatmamıştı. Çillerini kapatmadığı her an Felix'e daha da aşık oluyordum ve hayatımın geri kalanını onunla geçirme fikri daha da cezbediyordu beni.

''Felix.'' En sonunda dayanamadım.

''Efendim?''

''Seni ailemle tanıştırmak istiyorum.''

Bunu söylediğim an duraksadı ve bana baktı.

''S-sen ciddi misin?''

''Hayır Hyunjin'im ehe.''

''Ya dalga geçme Hyunjin.''

''Bu konuda seninle nasıl dalga geçebilirim?''

''Hyunjin olman konusunda mı?'' Sırıttı.

''Haha çok komik.''

''Senin kadar değil.''

Gözlerimi devirdim ve kollarımı bağladım.

''Nereden esti aklına?''

''Sana bu ilişki konusunda ciddi olduğumu söylemiştim ve kanıtlamaya niyetim var.''

''Baban beni gördüğünde ne tepki verecek acaba?''

''Damadının sen olduğunu öğrendiğinde mutlu olacaktır.''

Felix gözlerime baktı ve minicik gülümsedi. Işıl ışıl olmuştu gözleri.

''Peki ya annen?''

''Yaşayıp göreceğiz bebeğim.''

Elini tuttum ve okşadım.

Şirkete geri döndüğümüzde Felix lavaboya gitti. Tabii ben de peşinden... 

''En azından işerken yalnız kalmak istiyorum.''

Kimsenin olmamasının verdiği rahatlıkla beline sarıldım ve yumuşacık yanağına bir öpücük kondurdum.

''Seni çok özledim.''

''Hayır Hyunjin şirketin tuvaletinde yapmayacağız. Çekil şuradan.''

''Seni sıkıyor muyum yoksa?''

''Hayır bebeğim ama her an yakalanma riskimiz varken buna cüret etme sadece.''

''Seni seviyorum.'' Ensesini öptüm.

''Ben de seni seviyorum.''

Onu yalnız bıraktım ve işemesine izin verdim. Odama geri döndüğümde çalışmaya devam ettim. Çalışmaya o kadar dalmışım ki çalan telefonum beni kendime getirdi. Bakmadan açtım.

''Evet?''

''N'aber kanka?''

Changbin arıyordu.

''Çalışıyorum, sen?''

''Felix ile barışmışsınız.''

''Evet, zor oldu ama başardım.''

''O zaman bunu kutlayalım.''

''Sağ ol Changbin ama başıma ikinci kez bir bela almak istemiyorum.''

Kahkaha attı.

''Dörtlü yapalım o halde?''

''Hayır sevgilimi görmenize izin veremem anlıyor musun?''

''Onu demiyorum aptal kutlamayı dörtlü yapalım.''

''Dördüncü kim?'' Hayır Jisung'a katlanamazdım.

''Hyunjin salak mısın yoksa rol mü yapıyorsun?''

''Bir dakika siz hâlâ takılıyor musunuz? Vay canına Changbin bu bir rekor! Jisung'a nasıl dayanıyorsun?''

''Jisung sevimli bir sincap Hyunjin. Yatakta ise tam bir kedi oluyor. Ah yine libidom yükseldi bak.''

Gözlerimi devirdim. O sırada kapım tıklatıldı ve bebeğim başını içeri uzattı.

''Kapatıyorum sonra görüşürüz.''

''Tamam ama bunu bir düşün.''

''Aynen aynen hadi görüşürüz.''

Bana bakan kediye döndüm ve gözlerimi ona diktim.

''Kiminle konuşuyordun böyle samimi?''

Oha! Bakışlarında kıskançlık mı vardı?

''Hmm benim güzelim beni mi kıskanıyor yoksa?''

''Yoo ne alakası var? Sadece merak ettim işte.''

Çaktırmama çabasına kahkaha attım ve ayağa kalkıp Felix'in yanına yürüdüm.

''Changbin aradı güzelim. Barışmamızın şerefine kutlama yapmak istiyor.''

''İkiniz mi?'' Tek kaşını kaldırarak sordu.

''Elbette hayır aşkım. Sen de geleceksin ve maalesef Jisung da gelecek.''

''Tüh benim de sana bir sürprizim vardı.''

''Ne sürprizi?''

''Akşama görürsün tatlım şimdi gitmem gerek. Bye.''

Bana öpücük attı ve sonra çıktı gitti. Vücut ısım gittikçe yükselirken sürprizin ne olduğunu tahmin ediyordum.

Azgın veletler gibi görünebilirdim ama Lee Felix dudaklarını büzerek bana öpücük attıktan sonra güneylerimde hissettiğim hareketlenmeyi durduramıyorum.

Hepsi Lee Felix'in suçuydu!

Yeni fic saldım ve danceracha seviyorsanız uçun bence :>

chaotic | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin