bölüm 27: lee hwang felix & hyunjin

1.4K 151 37
                                    

Paris'ten döndükten sonra inanılmaz bir hızla çalışmaya devam ettik. Birkaç günlük yokluğumuzda bile işler bir hayli birikmiş. Ben toplantıdan toplantıya girerken Felix'i şirkette doğru düzgün göremiyordum. Bazen şehir dışına çıktığım da oluyordu.

Evlilik kararımızı henüz kimseye söylemedik. Felix'in annesine bahsettikten sonra annesini bizimkilerle tanıştıracaktık. Evlilik kararımızı da o zaman söylemeyi düşünüyoruz. Böylece kimseden trip de yememiş olacaktık.

Şehir dışından döndüğüm bir gündeyim. Felix'i deli gibi özledim. Görüntülü görüşsek de yanımda olduğu gibi olmuyordu.

Eve girdiğimde harika bir masa beni karşılıyor. Mumlar ve gül yaprakları masanın etrafını süslüyor. Hayran kalırken bir ıslık çalıyorum ve sevgilim beni karşılıyor. Üzerinde etek, pembe bir boğazlı kazak ve jartiyer var.

Kollarını boynuma dolarken dudaklarına minik bir öpücük veriyorum ve eteğinin altından kalçalarını tutuyorum.

''Tüm hafta yaşadığım yorgunluğum yok oldu.''

Bu söylediğim onu güldürdü.

''Çok özledim Hyunjin.''

''Ben de seni çok özledim bebeğim benim. Bir sonraki iş gezisine seni de götüreceğim.''

''Canım sıkılır ki benim orada.''

''Canın mı sıkılır? Ciddi misin sen?''

Felix'i kucaklarken bacaklarını belime doluyor. Eğer masa için özenmiş olmasaydı masanın üzerindeki her şeyi yıkar, Felix'i masanın üzerine yatırırdım.

Felix kıkır kıkır güldü. Siyah saçları çok uzamıştı ve omuzlarından aşağı dökülüyordu. Sevgilimin güzel yüzüne baktım. Felix'in güzelliğini betimleyecek bir kelime bulamıyorum. Güzelliği bambaşka bir şey. Çok asil çok sade ve beni delirtiyor.

''Masa için çok özenmişsin ama ben seni yemek istiyorum.''

Felix'i kucağımda hoplattım ve bir kez daha öptüm boynunu.

''Ama ben acıktım koca bebek. Hadi indir beni de yemeğimizi yiyelim.''

''Yemekten sonra tatlı niyetine seni yiyeceğim, anlaştık?'' Jartiyerinin ipiyle oynadım.

Güldü ve kucağımdan kurtuldu. Ben de kravatımı gevşetip peşinden gittim.

***

Düğünümüze bir gün kaldı ve bu ana gelene dek çok şey yaşadık.

Paris'ten döndüğümüzde Felix'in annesiyle tanıştım ve sonra aileler tanıştı. Felix'in annesi çok tatlı ve nazik birisiydi. Oğlunun neden bu kadar sevilesi olduğuna şaşırmamak gerek.

Düğün hazırlıklarımız da gayet yolunda ilerledi. Birkaç küçük pürüz çıksa da canımızı sıkmaya değecek şeyler değildi. Bekarlığımızın son gecesini yaşıyorduk. Yakın arkadaşım Changbin ile karanlık bahçede oturuyoruz. Felix'in yanında da Jisung vardı.

''Sıra sizde artık.''

''İyiyiz böyle sağ ol.''

''Bence Jisung da bir şeyler bekliyor.''

''Öyle şeylerle işimiz yok kanka.''

''Ben de öyle diyordum ama bak yarın nikahım var.''

''Sahi seninkisi iyi azim ha. Felix'in peşinden az koşmadın.''

''Ama tüm bu koşmalarım işe yaradı.''

Gülümsedim. Yalnızca yirmi dört saat sonra Felix ile resmen evlenmiş olacağım. Gece kulübündeki Hyunjin'e tüm bunların olacağını söyleselerdi herhalde gülmekten işerdi.

Ertesi sabah ikimiz de heyecandan yerimizde duramıyoruz. Birkaç saat sonra evli olacağımız gerçeği inanılmaz hissettiriyor. Felix beyaz takımının içinde adeta bir kuğu gibi zarif görünüyor. Siyah saçlarını yandan örmüş ve kalan kısımlarına dalga vermiş. Kısacası mükemmel görünüyor.

Bense tabii ki mükemmeldim. Hwang Lee Hyunjin her zamanki gibi hazır.

Tüm davetliler yerinde beklerken hoş bir müzikle sahneye yürüdük. O kadar mutluydum ki en güzel günümdü bugün. Annem, babam, Minho ve Chan bizi mutlulukla alkışlarken gözlerimi Felix'ten alamıyorum.

Fazla detay vermediğimin farkındayım ancak bugüne kadar çok şey anlattım size. Felix'i ne kadar sevdiğimi söylememe gerek yok. Gece kulübünde onu gördüğümden beri ben eski Hyunjin değilim. Artık gözüm Felix'ten başkasını görmüyor.

Nikah memurunun bizi eş ilan etmesiyle alkışlar koptu. Birbirimize baktık ve dudaklarımızdan dökülen cümleler şu oldu:

"Seni seviyorum!"

Bu bölüme gelene kadar birkaç bölüm daha yazmak niyetindeydim ama oylar ve yorumlar çok azaldığı için heyecanı daha fazla kaybetmeden bitireyim dedim. Tadında ve zirvede bırakmak en iyisi. Okuyan ve ilgi gösteren herkese çokça teşekkür ederim. Başka kurgularda görüşmek üzere!

chaotic | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin