"Okay all , listen here this is all our strategi which is nak dapatkan balik saham kita " tunjuk joonathan di sliding bilik meeting.
Semua fokus mencatat.
Hazelaine pov.
"Btw beb , aku semalam jumpa laki yang sangat handsome, badan pun oh my god yang selamanni aku cari "
"Oh yeke, how about lelaki yang akan kau kahwini tu ? Handsome jugak kan "kata Laurels bestie kepada Hazelaine.
"Heh no way, thats pilihan my family. Muka handsome yeah , but perangai as hells " mengolekkan matanya ke atas.
"Aip , lelaki yang kau jumpa semalam pun belum tentu baik. Actually konsep lelaki semua sama "
"Yeah keluarga aku mementingkan kekayaan. Rich is priority. Tapi bagi aku cinta , aku nak kebahagiaan"
"Oh beb, yeah thats why i love you, come i give you hug " memeluk hazelaine dengan mengusap kepalanya.
"Nanti kita pergi shopping nak ? Sementara aku tak masuk office selama 2 minggu lagi, my father so annoyed sia" ajak hazels.
"Okay no probelm aku temankan kau"
•••••••••••••
Joonathan sedang menuju ke Caulines mall untuk reunion dengan kawan kawannya .
selepas sampai di destinasi.
"Yow bro lama gila tak jumpa kau ni aku rindu sial" kata seokjin to joonathan .
"Me too bro" minyoongi.
"Fuck hells, me also man" parkjimin.
"How about me? Bro" kim tae.
"Chills ,why you so handsome bro" jeonguk.
Joonathan tersenyum kepada semua, shaking hands each other yang hugging sesama.
Hosseok datang lambat kerana mabuk semalam.
"Bro im sorry kepala ku rasa dihantuk oleh besi semalam"hoseoki.
"tulah kau, have fun lagi tah tah perempuan simpanan kau amik duit kau lepas tu ketuk kau guna besi hahahaha" laughing yoongi to hoseok, everyone pun ikut sekali.
"Tak lah macamtu,joonathan semalam ada dengan aku semalam , tapi rasa macam ada nampak kau dengan sorang woman semalam"
"Tulah sapa suruh dalam dunia sendiri je semalam"
•••••••••
At the same mall"Beb aku pergi tandas dulu nanti aku datang balik"said Laurels to hazels.
"Okay cepat sikit"
Datanglah mamat sorang yang mungkin akan dikahwinkan bersama hazels bernama Damien Warner.
Actually its a plan of them, Damien and Laurels untuk mengeratkan lagi silaturahim.
"Hi sweetie" menyergah hazel dari belakang.
"Oh fucking shit, sapa tu?" turning around.
"This is me your fiance "
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...