Joonath balik dari meetingnya lalu dia kembali ke rumah.
"Wheres my baby ?" joonath ask his maid.
"Maaf Tuan, kami tak dapat menghalang cik Hazel dia dah pergi" maid.
"Shit...lah" menyepak sofa di rumah tamunya.
Maid maidnya menunduk merasa bersalah.
Dia pergi ke tempat menembak privatenya untuk healing.
Joonath mengingat semua kenangan mereka dari pertama mereka berjumpa hingga mereka bercinta.
Tears tetiba jatuh dalam kemarahan dan kecewa.
"Give my new gun" joonath menembak tepat di sasarannya.
Dia meraih banyak peluru dan masukkan ke dalam pistol baru di belinya dari mexico.
Flashback kenangan mereka berasmara, sungguh indah baginya. Mengapa dia hanya menemukan satu wanita iaitu Kim Hazelaine.
Dia juga mengingat semula betapa dia benci perempuan semata mata. Setelah dia menemukan bidadari yang mampu mengubah dirinya.
"Tuan.. Update terbaharu, kita dah dapat 80 million pendapatan oleh kerana orang ramai suka gun baru yang kita buat" orangnya.
"Bagus.. Das cukup kualiti dan sangat kuat bunyinya" joonath.
"Maaf sekali lagi Tuan, baru baru ni, ibu tuan ada membeli sniper version terbaharu yang paling mahal kita jual dan limited edition, sungguh kualiti" orang orangnya.
"Dah siasat ke ? Apa tujuan dia beli sniper tu, paling tersohor aku pun belum pakai" joonath.
"Ada, saya dah mencari tuan, tujuan dia sasaran pada wanita yang tuan cintai" orang orangnya.
"Apa ? Tak puas lagi ke orang tua tu, penat aku suka sangat tentukan hidup aku" joonath yang mencampak gunnya.
•••
Jannet duduk di bathtub yang sedang menikmati winenya tersenyum jika dia dapat menghancurkan hazel lalu mengahwinkan joonath bersama seokjane, adik seokjin.
Ayah seokjin orang berpengaruh besar, billionare terkenal.
Jika dia dapat berbesan dengan keluarga seokjin, dia akan mendapat berganda pada companynya.
Namun, seokjin selalu mengembangkan hazel tak ada maknanya dia menyokong adiknya.
•••
Hazel telah sembuh kembali, yeah hurting woman , itu hanyalah biasa baginya.
Dia membuat plan bersama monurios dan jeonguk.
"Guk, awak tolong tutup mulut orang tua tu, kita bawak dia ke sini and you monurios menjadi ketua tembakan sniper yang lebih berganda dari dia
pakai, ofc aku pakai lagi quality dari joonath punya. I beli dari russian pastikan tembakan terkena sasaran, bebetul. Bodyguard dia makin kuat, aku dah letak peluru dalam tu hanya menyuruh dia tidur je..
Mustahil dia nak report polis HAHA what a funny dia sendiri ada rekod teruk. Dumb motherfucker. So ingat eh my buddys, i love you two" hazelaine yang smirk.
"Okay sayang.. I will do it" jeonguk mencium dahinya mengambil gun dan bahan bahan yang akan dia pakai.
"Okay hazel, pastikan jaga diri okay"monurios.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...