chap 12- i love you sm

75 2 0
                                    

Setelah joonath, melawat gudang untuk mendesign gun baru yang dia order dia kembali ke office.

Beliau kembali dengan berpaling handsome, terpaling cool , aura mafia dia yang kuat menjadi sangat wangi.

Hazel pulak sedang melakukan kerjanya dengan baik sementara dia aman joonath tiada mengacaunya.

"Once ahjumma tu masuk nanti, i know what i do huhu" menaip komputernya.

Dua jam kemudian, tuan joonath kembali dengan segaknya, dan semua orang bangun tunduk hormat. Bekerja dengan suasana yang tenang.

"Pauline, apa jadual saya lepas ni ?" joonath lupa bahawa girlfriendnya masuk pada haritu.

Semua staff merasa pelik kerana cik hazel mengatakan tuan joonath akan membuat something untuk dirinya.

"Sir? Are you forgot im not your Pa anymore" pauline.

"Eh bukan awak ke ?" joonath, dia baru ingat bahawa gf kesayangan dia dah balik.

"Oh shitt how can i forgot her ?" masuk ke dalam bilik hazel yang sedang tertidur kerana banyak file atas meja.

"Baby ?..sampai macamni sekali ?" joonath mendukung hazel baring di sofa.

Everyone menyebok bahawa sebenarnya mereka ingin mengetahui kebenaran dan kepastian bahawa tuan joonath dan cik hazel sudah bercouple.

"Tengok dorang sweet gila" pauline menangkap gambar dari jauh bersama staff yang lain.

"Dah lama aku ship dorang" staff staff lain.

"Shut sekarang kita tengok, selemah mana tuan kita kerana cinta yang tidak pernah wujud dalam dirinya selama ini" pauline.

"Betul tu" staff staff lain.

"Hazel, wakeup im here honey" joonath berbisik kepada telinga hazel.

Hazel tidak mengendahkan itu dia terlalu penat dan menarik kepala joonath lalu memeluk kepala tersebut.

"Sayang, bangun this is your hubby" joonath mencium bibir hazel yang tebal itu.

"Alololo. Betapa untungnya cik hazelkan" staff lain.

"Itulah bahkan tuan joonath yang untung" pauline.

"So they were couple actually ?" staff lain yang jadi makcik bawang.

Yang lelaki terus membuatkan kerja member taknak menyebok, sombong. Dengan coolnya kerana itu syarikat gun.

Hazel terkejut lalu bangun. "Is that joonath ?"

"Baby, yes iam?" joonath sebelahnya.

"Oh god, its really you my heart" hazel memeluk joonath dengan seratnya.

"Why baby ?" joonath.

"No, i have a bad dreams you kena tembak i dont want it" tidak terlepas pelukan itu.

"Awww hmmm nak macam tu jugak" staff lain.

"Buat kerja ingat rules tuan joonath" staff staff lelaki.

"Shut up , bukan selalu boleh tengok moment ni" pauline.

"Haiya suka hati korang ah kena potong gaji baru tau" staff lelaki.

"Nyenye nye" staff perempuan.

"Sayang, i have something for you" joonath mengeluarkan sejambak bunga untuk hazel.

" omg rose purple? Thanks hubby i love youuu" mencium joonath tak nak kalah.

"U want my dick this night?" joonath berbisik kepada hazel sambil memain rambut hazel.

𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺Where stories live. Discover now