Setelah beberapa jam mereka pun sampai di korea.
"Sayang... Pegang beg i kejap nak pergi tandas" hazel menghulurkan sling beg diornya kepada joonath.
Joonath pun mengambilnya dan menunggu di luar bersama bodyguard berganda besar darinya.
Walaupun bodyguard mereka sentiasa mengikuti, boleh memegang barang ii dan mengiringi, tetapi hazel tetap sahaja menghulurkan begnya kepada boyfriend kesayangannya.
Sedang dia main phone sambil menunggu hazel keluar dari tandas. Seokjane menegurnya dari belakang.
"Ehh.. Joonathan ? What are you doing here ?" seokjane.
"Im traveling of course , what about you ?" joonath.
"Oh im also i want to go Paris for fashion week" seokjane.
"Oh.. Ok" joonath.
"Jap whose beg is that ?" seokjane.
"My girlfriend" joonath.
"Huh ?! You have a girlfriend ? Bukan ke gf you dah mati ke ?, or your new gf ? And why you not interested at me ?" seokjane tetiba muka dia lain.
"My girlfriend never died , she always with me , she love me all the way and i only love her than everyone" joonath meneruskan mengscroll tiktoknya.
Tetiba datangnya hazel dari tandas nak amik beg tersebut sebab di dalam beg tersebut ada lipstiknya.
"Babe ! My lipstick , i forgot" hazel datang dengan lari anaknya.
"Hazel ?! Is that you ? You not died ? Or you are her twin ? Omg ?" seokjane acah pulak.
Terpandang hazel ke arahnya. Perempuan tahap dewa paling dia benci.
"What ? You fucker sucker ? Come here" menarik rambutnya masuk ke tandas.
"Aaaaa sakit lah , what wrong with you, macam mana you hidup balik ni " seokjane.
"Hey pompuan dengar sini eh, once kau sebarkan aku masih hidup , aku takkan teragak ii bunuh kau eh, berita mati kau pun tersebar cepat , jangan memain dengan aku" hazel.
"Heleh bagus sangat ke kau ni ? Ha ? Huh ada aku takut ? Takutnya saya .." seokjane tergedik gedik acah bagus.
"Loren come here" hazel memanggil bodyguard terpaling kuatnya orang tidak boleh menghindar darinya dia akan tahan sampai kau boleh lepas.
Loren mengangkat seokjane dan meletakkan tangannya diatas leher seokjane.
"Ok , ni senang je takyah bagitau itu je, takkan la tu takle ikut, nak mati cepat or ikut apa yang aku cakap ?" hazel.
Loren memperdalamkan lagi tekanan dilehernya.
"Argh... Tlong.. T-te-tolong aku takde oksigen" seokjane.
"Ok loren lepaskan dia" hazel.
"Ok ok fine ... Fine ! Fine ! Aku tak bagitau dorg ok ? So whatever i nak pergi flight i tak lama lagi" seokjane terus berjalan laju dari situ.
"Ikut perkembangan dia" hazel mengupah sesorang untuk mengikuti seokjane.
Setelah itu selesai, hazel keluar lalu pergi ke tempat joonath duduk.
"Sayang.. Dah order ke" hazel.
"Belum..sweetie, apa yang awak buat dengan seokjane tadi" joonath.
"Dia nak goda u kan ..macam lah i tak tau" hazel.
"Eh..tak no ..no dia tadi terserempak dengan i masa tengah pegang you punya handbag , itu je" joonath.
"Dah tu pandangan dia macam lain, dia tak habiskan dengan you, dari dulu lagi and your mother supposed to marry you with her right? " hazel bangun.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...