Kebesokkan paginya.
Hazels masih memeluk joonath dengan eratnya. Joonath terbangun menatap muka jelita hazels tersebut. "Tiada perempuan lain boleh menandingi kecantikkan mu hazels dimataku" joonath bermonolog sambil mencengkam ass hazels.
Hazels membuka kedua matanya kerana terkejut atas perbuatan yang dilakukan oleh joonathan. "Morning, sedapkan ?" teasing hazels.
"Fuck you, saya rasa saya tak boleh kerja harini , bawah saya sakit awak kerjakan" hazels yang masih dalam pangkuan joonath memandang joonath sekilas.
"Okay, saya bagi tempoh 2 hari sampai awak sembuh, permainan ni memang fun sebenarnya" mencium hazels.
"Ish awak ni , dah lepaskan saya , awak dah puaskan ? " menolak joonath.
"Lembut mulut awak" menarik hazels kedalam pelukkannya. Hazels masih dapat merasakan d'ck nya singgah di ass hazels pulak.
"Apa awak ni, tak puas lagi ke ? Kalau saya pregnant siap awak, saya takkan maafkan awak" hazels memegang abs 8 pack joonathan.
"Come on baby, kita main game kot , awal sangat buntingkan awak , rosak prestasi company kita"joonath bangun menggapai towel lalu lilitkan di paras pinggangnya.
"Shit, if my family tau ni hey, manusia paling kejam penah aku jumpa" mencengkam selimut di atas katil tersebut.
"Im sorry hazels, saya tak mampu menahan nafsu saya, sekejam mana saya terhadap orang, tapi awak insan yang saya sayang, walaupun hubungan kita tidak rasmi lagi" mandi di bath tub.
••••••••
Beberapa hari kemudian.
Hazels dapat masuk kerja kembali. Semua rasa happy dapat melihat hazels kembali dan mereka tertanya tanya mengapa hazels lama sangat tak kerja semenjak joonath menengking dia. Akhirnya hazels dapat mengukir senyumannya kembali.
"Cik hazels okay tak ?" seorang staff situ juga namanya Atlas Ilias. Memegang tangan hazels menanya kepastian.
"Saya okay cuma pening sikit" kebetulan pulak si joonath lalu situ dan dia ternampak Atlas memegang tangan hazels. Hatinya rasa membuak dan ingin marah. Namun dia cuba mengawal kesabarannya.
"Ahemmm" joonath masuk ke bilik hazels lalu Atlas melepaskan pegangan tangannya. "Kenapa tak buat kerja ? Sebok mengatal kat sini dah kenapa"
"Mana ada dia gatal, dia tanya saya okay ke tak, bukannya macam awak" hazels bangun menjeling joonath. Atlas terkejut melihat tuan joonath menengkingnya. "Hazels , awak jangan degil , jom ikut saya" menarik hazels kebilik officenya.
"Kenapa awak ni, apa lagi yang awak nak, saya dah turuti semua yang awak cakap, awak arah" menatap muka joonath dengan serious.
"Orang lain tak boleh memegang awak paham tak !? Hanya saya" menampar meja di depan muka hazels.
"So awak siapa ? Bukannya saya kekasih awak pun"
"Memang saya bukan kekasih awak tapi awak orang special" joonath terpaksa mengawal ucapannya kerana dia belum ingin hazels mengetahui kebenarannya.
"Orang special apa ? Diseksa oleh awak macam tu ?stop lah dengan perangai awak yang tak seberapa ni" saya lebih rela awak membenci saya, dari awak terus berkelakuan macamni seolah saya boneka awak, saya penat lah joon" menitiskan air matanya.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...