"Saya rasa, saya perlu tukar phone saya , my old phone i will keep it , but i off it" hazel bercakap kepada Monurios kawan baiknya dari college itali yang mengambilnya di airport.
"Hazel , oh my god why you so so pretty girll" Monurios.
"Of course , haha do you miss me ?" hazel teasing Monurios.
"Yeahhh literally , jom couple cantik sangat la Awak" Monurios mengenyitkan matanya kepada hazel.
"Bro i dah berpunya lah, sorry i know you handsome but hahah cannot bro" hazel menumbuk lengan monurios yang membawa luggage hazel.
"Yelah orang cantik mestilah dah berpunya, btw why you comeback?"Monurios.
"Bro bukan apa, nanti nanti lah i cerita dekat you its about my company in here u know right Flora the florios beauty. Ada sorang makcik ni tak puas hati dengan i so dia bakar my gudang habis my stock makeup hilang, plus nasib lah my office ada lagi ni gudang stock makeup saya. The fuck man. I wish dia mati. Dia tunggu i takkan teragak agak bunuh dia" hazel.
"Whut serious ly ? Omg hazel sayangnya gudang awak, macam mana patu?" monurios.
"Hantar i ke rumah nenek i kejap then i will know what i have to do" hazel.
"Okay pretty" Monurios.
••••
Beberapa jam kemudian.
Hazel sampai di rumah nenek dan atuknya di itali.
Keluarga hazel memang keluarga berklongomerat. Keluarga mafia , keluarga yang dari high class.
"Hello nonna( nenek) in italian lugguage hazel datang" memeluk neneknya.
"Ciao nipotina.. nonna mi manchi tanto" hello cucu nenek, nenek rindu kamu.
"la nonna ha mangiato? dov'è il nonno? Nenek dah makan ? Mana atuk ?
"Il nonno è andato a pescare" atuk pergi memancing.
"La nonna è andata prima all'evento, Hazel" nenek pergi event dulu ya hazel
"Hazel, prenditi una pausa" hazel berehatlah dulu ya bye.
"buona nonna a dopo" baik nenek see you later.
•••••••
Joonathan memulakan kegiatan mafianya setelah beberapa hari tidak tentu arah tanpa kekasihnya di sisinya.
"Aku dah cakap kan aku tak bagi belas kasihan kat kau ! " joonathan menembak orang yang tidak membayar hutang dadahnya.
"Tuan, dia sebatang kara tak kerja lagi sebab tu latar belakang dia teruk tak bayar hutang beberapa bulan" orang gaji joonath.
"Jangan jual dekat orng yang tak mampu bayar, pergi cari golongan berklogomerat" joonathan memusingkan kerusinya di gudang.
"Btw pauline ade contact hazel lagi ?" joonath kemudiannya tanya pauline ke company gold warriornya.
"Tiada tuan, Cik hazel bebetul padam kesemuanya , kitorang dah cari godam apa semua susah sangat nak dapat jejak dia sekarang" pauline.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...