Welcome to 2023.
Tomorrow morning.
Hazel terbangun kerana terpancar cahaya matahari, manakala joonath masih tidur sambil memeluk hazel dari belakang. Oleh itu mukanya terlindung dengan belakang hazel.
Hazel merasa bebetul tidak selesa kerana air santan asli joonath stuck di dalam papi hazel yang dia sambung malam tadi mengalir, hazel tidak terasa kerana dia terlalu amat penat.
Hazel mengapai tisu di rak tepi katil mereka berdua lalu mengelap airnya yang mengalir di pussy nya. Maka dia pun mengeluarkan dick joonath yang dah lama sangat dari malam mereka mula.
"Ergmhh emph" joonath memandang ke arah sebelah pulak kerana tak cukup tidur malam tadi.
Setelah hazel balik dari tandas mencuci intim nya sebentar tadi, dia sambung baring dekat tepi joonath.
"Tak guna punya mamat, ingatkan over bila dia dah cum tu, dia pergi sambung pulak haiyah sebagaimana dia punya nafsu tak habis habis , nasib lah aku girlfriend mu kim joonathan. Bukan perempuan lain. Perempuan murahan takkan mampu menandingi ku, mendapat dick mu yang sangat emas ini. Haih dicknya lebih besar gak ek dari jeon, my pussy how dare u take it joonath sakit, jantan ni tembak lah leklok" hazel bermonolog sesorang dalam hati.
Member masih terlanjang lalu dia pun taknak kalah nak peluk jugak joonath yang dia kata tak guna sebentar tadi.
"My loveee, bangun lah sayang" hazel mencium dadanya aka leher to bibirnya.
"Mmmm, i ngantuk la sayang" joonath membiarkan hazel menontopnya.
"Wait, joonath tak pakai kondom kan, ubat tak ngndung aku dah habis tarikh kena inject patutnya and joonath takde pill pulak, omg hah. bermonolog sambil menutup mulutnya. I hope i tak pregnant la and aku rasa still ade buat inject tu dalam diri.
Joonath memicit assnya sambil baring, malas nak bangun.
"Sayang if other people ask you what your hobby and what your answer?" hazel di on the top joonath hazel baring di dadanya.
"My answer is, sex with hazelaine" joonath yang menjawab masih menutup matanya.
"Fuck, hell lah answer you tahu lah dorang nanti, i said we private kan ?" hazel menepuk dada joonath yang tak reti bangun ii dari tadi.
"Sakit lah sayang, ye im sorry honey" joonath membalas perlukan hazel yang berada di atsnya itu.
"I nak tanya u something" hazel.
"Ok what ?" joonath.
"Mana you tahu ilmu semua ni ?" hazel.
"I kan mafia sayang, i dulu jual perempuan, even pondan pun kerja kat club saya kat thailand sana. I visit dorang sana sex terbuka so i saw a lot of method and style i dulu mampu tahan nafsu i sebab i akan tak suka perempuan so no matter lah, i dapat you i luahkan semua ilmu yang i tahu tu kesan ke tak cara tu, you know what what im feel ? Really comfortable and nikmat sayang" joonath mencium hazel.
"So u nak jadi gay lah kat sana ?" menepuk six pack member.
"No sayang, that time im too ego i benci semua orang but when i meet you hati i betul ii berubah" joonath.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...