chapter 18

59 1 0
                                    

Hotel Garden.

Glorious Jane, iaitu Kim Hazelaine memakai dress cerry merah untuk dinner bersama Joonathan.

Dia masih ada perasaan cinta terhadap Joonathan. Tiada yang berubah, rindu yang tak tertanggung, joonathan hanyalah satu satunya lelaki yang dia suka dan cinta.

Joonathan menyembur wangi kejantanannya itu untuk bertemu dengan perempuan yang dicintai oleh dia sesungguhnya.

Pelayan hotel akan memberitahu dimana tempat khas mereka bertemu. Hazel mendatangi terlebih dahulu, di ats roottops.

"Boss, pasti akan kembali ke korea semula ?" PA Glorious jane.

"My home in newyork, i will comeback tengoklah i nak tengok dorang percaya tak yang saya masih hidup" hazel yang bersilang tangan di dada.

"Baiklah, saya akan manage jadual boss nanti" PA nya yang segera ke sana.

Joonathan tahu sahaja bahawa wanita yang pujaannya telah sampai awal daripadanya.

Waiters yang dibayar oleh joonathan berdiri di tepi tepi berdekatan dengan meja.

Dia menunjukkan Isyarat diam kepada orang upahannya kerana mereka tahu bahawa joonathan mafia paling terkejam dan kepala ketua mafia , namun tidak mampu menandingi kuasa kecantikkan hazel.

Hazel yang sedang termenung melihat pemandangan di bawah view kolam renang yang luxury orang yang membuat birthday party.

Joonathan datang dari belakang lalu memeluk pinggang rampingnya.

"Baby.. I miss you so much" joonath mencium lehernya seperti biasa.

Hazel membiar perbuatan joonath padanya tetapi dia tetap menatap birthday party yang dibawah.

" semudah itu awak lupakan saya, awak tak tahu betapanya saya menderita kehilangan awak" joonathan melihat permandangan bawah sambil memeluknya dari posisi belakang.

" i thought you move on" hazel yang menikmati udara segar.

"Don't you know you the one mean to me ?" joonath memusingkan hazel menghadap dia.

Hazel mendiamkan diri dan menatapnya sambil joonath merangkul pinggang rampingnya.

Tetiba hazel mengalirkan air matanya.

"What's wrong baby ? Kenapa ? Saya buat awak ke ?" joonath mengelap air matanya.

Lalu hazel memeluknya dengan erat.

" i miss you more than you miss me" hazel.

Hati joonath sepertinya sangat gembira. Joonath tidak mahu membuang masa dia terus menkucupi bibir hazel yang kenyal dan cantik itu.

Hazel membalasnya.

"I love you so much whole my heart" joonath memeluk wanitanya.

" i love you more than world" hazel membalas ciuman joonathan.

" so , do you comeback to me honey ?" joonath menatap mata hazelnya.

𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺Where stories live. Discover now