chap Illegal (18+)

270 1 0
                                    

Hari demi hari , Hazels tetap harus meneruskan perkerjaannya sebagai PA joonath.

"Apa jadual saya , lepas ni ?" joonath.

"Pergi mampus ke gaung eh salah , hm lepas ni awak ada client dengan pakcik tua kurang ajar haritu, pemegang bontot orang " hazels.

"Apa? Apa dia buat dekat awak ? Hah ? "Joonathan.

"Awak tak tahu haritu masa awak pergi tandas tetiba duduk sebelah saya lalu pegang pegang pinggang saya hampir nak pergi bontot" hazels.

"Berani dia sentuh awak ?! ? Shit, siap lah dia , kita batalkan projek property diamond tu dengan dia"joonathan mengetuk mejanya dengan sakit hati.

Hazels terkejut , mengapa dia begitu overreacting. Beliau terus keluar dengan kasarnya, lalu mengarahkan konconya , berbincang dengan team pakcik kurang ajar tu.

"Awak, saya makan kat luar kejap au" hazels mesej joonath.

Hazels mengajak sahabat sahabatnya bersama sahabat joonathan makan bersama.

"Weyh apa jadi ?" Adeline.

"Macam biasa lah tak tahu kenapa dia macam tu" hazels.

"Sebelum ni dia memang anti perempuan , tapi bila dia dengan kau okay je dengan peline" Seokjin.

"Erk yeke , sampai hati dia buli aku haritu sampai kul 2 pagi aku buat kerja dia au" hazels.

"Hah ? Ingatkan dia suka kau tengok gaya macam suka kau" kimtae.

"Entah kalau dia suka aku takda makna nya suruh aku itu ini, orang pun ada PA tak ada pulak macam dia" hazels.

"Damien macam mana ada ganggu kau lagi tak ?" Laurels.

"Tak Damien okay je belakang ni dia selalu tolong aku" hazels.

"Aik bukan kau ke anti dia gegila" luxciey.

"Yelah, tapi dia kebelakangan ni banyak tolong aku dalam segala hal, bila tengok balik handsome pulak mamat tu" hazels.

"Hek elehh , mentang mentang joonathan buat hal dengan kau" adeline.

"Hm kalau boleh aku nak anti lelaki pulak macam tu, semua lelaki sama je" Hazels.

Parkjimin dan sahabatnya memandang satu sama lain.

"Muka kita sama ke ?" jeonguk.

"Yelah korang baik, tapi dia tu aku tak tahu tetiba buli aku semacam je , sakit hati au aku , dia macam caring tapi nanti tetiba menyakitkan hati" hazels.

"Dia sebenarnya nak attention kau je aku rasa" hoseok.

"Apa lah korang ni yelah aku dah lambat" hazels.

•••••

Beberapa jam kemudian, hazels sampai di office.

"Kenapa lambat ?" joonath.

"Suka hati saya lah lambat ke tak, bukan nya awak nak buang saya pun nanti "hazels.

"Nanti saya lambat buat kerja?! Faham" joonath.

"Perlu ke awak tengking saya, saya lambat beberapa minute je pun"hazels terus lari ke biliknya , menangis disana.

"Haduh, joonathan apa yang kau bebal sangat ni , kau dah buat dia nangis" joonathan menumbuk dinding dengan penuh hatinya.

Joonathan terus menuju ke biliknya , mencarinya disana. Melihat hazels tiada disitu.

𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺Where stories live. Discover now