Sahabat sahabat joonathan berbincang.
"Kau tak rasa ke joonathan suka perempuan yang haritu , lembut semacam je weyh , bukan ke dengan perempuan dia terpaling kasar" seokjin.
"Yela do , dia paling benci perempuan yang benci lah sampaikan dia bunuh perempuan tu tak tahu salah apa perempuan lain yang nak bertegur dengan dia selamani" hoseok.
"Kuasa apa perempuan tu bagi sampai mengaburkan matanya , aku tengok kegarangan dia macam semakin pudar ha kau faham ak" Kim tae.
"Ye, mungkin perempuan ni ditakdirkan untuk dia"jeonguk.
"Oh btw apa kata kita plan something, kita opah orang nak kacau perempuan tu , lepastu kita tolong dia, nanti perempuan tu terima kasih kat kita mesti nak belanja kita punya kan " parkjimin.
"Eh ha. Betul jugak cadangan kau ni ok bole gak tu"yoongi.
"Okay betul ni ?"jimin.
"Ye , kitorang setuju"semua bersuara.
Mereka semua bincang strategi tersebut.
The day of plan.
"Okay korang sedia ?"memberitahu orang yang diupah oleh mereka.
"Okay boss kami sedia"orang yang diupah.
"Korang semua pulak sedia eh"jimin.
"Ye , jangan ketawa eh budu"hoseok.
"Ha, ikut plan au" kim tae.
Orang yang diupah cuba meragut beg hazel yang tengah berjalan sesorang nak ke cafe.
"Ishh korang nak apa sial, jangan ambik beg aku"mencuba menarik beg tersebut balik dari orang yang ingin meragut begnya tadi.
"BAGI. KALAU TIDAK KAMI AKAN BAWAK CIK SEKALI" muka smirk seperti muka ingin merogol hazels.
"NO WAY WHO ARE U FUCK, HELP ! Helps!!!" berebutkan beg itu.
"Okay letsgo beraksi weyh"hoseok.
Mereka buat buat jalan di sekitar tersebut , lalu pepura mendengar dan segera berlari menuju ke arah hazels lalu acah bermovie jadi ironman.
Pepura menumbuk orang yang ingin meragut beg hazel.
"Awak okay ?"jeonguk.
"Ye , saya okay fuh"hazels.
"Cik okay ke , cik kawan kawan kitorang joonathan tu kan , fuh kitorang lalu sini tadi ternampak cik kena ragut jadi kitorang semua segera menolong cik kesini tadi"parkjimin.
"Ye saya okay je, Oh lega hati saya ada orang tolong, nasib , saya terlupa bawak pengawal tadi sebab tergesa nak pergi ke bank sebelah cafe tu"hazels.
"Thankyou tau awak semua , nak saya belanja makan ke untuk balas budi awak semua ?"hazels.
"Okay , boleh tak ada masalah pun"kim tae.
"Oh ye okay lagipun kitorang tengah lapar ni"hoseok.
"Amboi senang pale bana dia je, tak ada hati pun nak menolak"seokjin.
"Halah takpe sekali sekala nak berkenalan dengan korang , jom"hazels.
Mereka semua berjalan dari belakang mengikut hazels sambil mengenyitkan mata satu sama lain.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...