Beberapa tahun kemudian setelah kematian palsu hazel. Mereka seperti sungguh tidak percaya dan juga amat rindu akan hazel.
Mereka seakan tidak segembira selama ini. Terlebih nya Joonathan. Dia makin ganas. Dia sepertinya tidak percaya pada cinta lagi. Hatinya sudah tertutup.
Jannet ? She not died yet, she still bad. But Joonathan, so disappointed with her, tak nak bercakap dan bertemu bersama ibunya. Oleh kerana ibunya, cinta hatinya membunuh diri baginya.
Dia semakin serious, tidak lagi nampak senyuman terukir di mukanya.
Bahkan jeonguk setiap hari melawat kubur palsu tersebut. Melawati alter abu.
Dia cuba untuk moveon, dia tahu , dia masih bersyukur, sebelum hazel meninggal , hazel banyak sangat meluangkan masa dengan dia berbanding joonath. Dia juga sempat mencintai jeonguk seperti dia mencintai joonathan.
Family honuzines, meletakkan gambar sebesar besarnya hazel di ruang tamu mereka.
Hati nonna kecewa, dia marah kepada honuzines family. Teganya mereka melakukan hazel sebegitu. Cuai, tidak bertanggungjawab. Atuknya juga murka, mereka memotong 85% persent hak company sharing honuzines family.
Harrison yang selalu mengenangkan disaat dia dan hazel selalu bergaduh. Bahkan sepupu hazel pun terasa kosong apabila sambut perayaan tanpa dia.
Dia seorang perempuan yang sangat cantik, pandai, degil, kaya , namun dia juga terkenal selalu disayangi oleh orang ramai.
Manakala Hazel menukar Namanya, Glorious Jane.
Beliau sekarang menjadi ceo company private sells gun same as joonath.
Tanpa mereka tahu di London, England.
Hanya dia sahaja tahu identitinya. Namun, dia tetap hazel yang sama, tiada perubahan muka, hanya perubahan rambut dan style.
Beliau semakin garang, semakin matang , serious dan makin cantik.
Beliau membuka beberapa club, tiada sharing tetapi ada sharing dari segi kasino 45%.
Club yang high class, orang yang berpangkat tinggi. Dia berani menentang polis, bahkan private polis pernah vibing di clubnya.
Dia bukan hazel yang lemah seperti dulu. Semua orang tidak dapat mencari indentitinya dia menukar semua dokumentari. Dia tetap mencintai nama Kim Hazelaine. Namun dia terpaksa menukar, demi dirinya.
Bahkan abang dia yang pro, monurios yang membantunya selama ni semua sistem yang dikawal tidak boleh mengetahuinya sama sekali.
Hazel cukup menjadi hebat. Saingan ramai, dia mafia baharu.
Tanpa joonath menyadari dia menerima satu document baru pasal mafia baharu. Glorious Jane. "Seriously ada orang baru ? How did you all know about this woman?" joonathan.
Pauline yang masih setia bersamanya dari zaman percintaan guru haranya hingga lah sekarang menjadi PA nya.
"Boss, im sorry im really really sorry, tapi , tapi. Ini like important, she looks like Cik Hazel. Im serious, saya punya insting hati" pauline.
"Pauline, i also berusaha melupakan hazel, but don't petik lagi her name boleh tak ? She dah mati. Nothing to say. Kita tak boleh bangun hidupkan dia lagi, depan mata saya dia di bakar. Takkan dia hidup balik ? Shit noo ? Logic lah " joonathan berasa marah di bilik meeting, fonenya ada gambar hazel lagi.
"Okay, kita tengok boss, saya bertahun dah berkerja dengan boss. Skills perangai, semua saya tahu, saya akan dapatkan hasil. Biar boss sendiri tahu. Hazel sebenarnya masih hidup. Percayalah, terpulanglah. Boss nak buang saya atau tak" pauline yang taknak kalah pergi keluar terus dari bilik meeting.
YOU ARE READING
𝑰 𝑾𝑨𝑵𝑵𝑨 𝑩𝑬 𝒀𝑶𝑼𝑹𝑺
RomanceMafia kim Joonathan who hate girl before, had been fallen in love with one beautiful girl , kim Hazelaine. This describe about their journey love. Full with manipulation, illegal touch and you read then you will know the road of their love story. ...