أنا عملت "Un Publish" للرواية علشان حقيقي فيها حجات محتاجة تتعدل كتير ، لانها كانت بدايتي ، و مكنتش قد كدا الصراحة ، أنا مش هجمل فكتباتي ، و أقول دي فظيعة وووو ... أنا لاحظت أثناء م أنا بقرأها مع نفسي بعد ما اتعلمت كتير فمجال الكتابة ، و بحاول احسن من نفسي فالمجال ، لان انتوا تستحقوا تقرأوا حاجة فعلًا كويسة مش أي كلام ...
ف أنا بحاول على قد ما اقدر في باقي الاعمال اللي عملتها ، و اللي هعملها بإذن الله انها تكون كويسة و تستحق قرأتكوا ..
أنا بحاول اكتب حاجة تشرفني و تشرفكوا .. ف أنا كان لازم أعمل"Un Publish" للرواية دي الصراحة علشان اعرف اعدلها على مهلي فروقان ، و اظبط سردها و احداثها و حبكتها ..
و بإذن الله اقدر اكتب حاجة تفيدكوا ، مش حاجة تقرأوها منغير ما تستفادوا أي حاجة ، و أحاول أوصل افكار فالرواية بطريقة مباشرة او غير مباشرة الصراحة ، حسب السرد ، و الأحداث ، و يارب تكون باقي الاعمال عجباكوا ، و تعجبكوا ..و حقيقي أنا ممتنة لكل اللي قرأ الرواية و هيقرأها بعد تعديلها ، ولكل اللي قرأ باقي رواياتي ، او هيقرأها لسة .. و بإذن الله هوصل بيكوا انتوا نجاحي بجد .. اتمنى السعادة ليكوا و لقلبكوا يا حلويين .
|چنى محرز|
________________
السلام عليكم يا سكاكر انا الحمد الله قدرت اعدل الرواية اهو الحمد الله و اتمنى انها تعجبكوا بجد هي و الاحداث و السرد و كل حاجة..و بإذن الله انا هحاول اكتب جزء تاني ليها، غير ان خلاص فاضل ٣ فصول الجزء الاول يخلص، اتمنى التعديل يكون عجبكوا♡
|چنى محرز|