Kötüyse kusuruma bakmayın lütfen ^^
''Neler karıştırdığını bilmiyorum ancak kötü bir şeylerle uğraştığını hissediyorum, Dori. Ne yapıyorsan buna bir son getirmeni öneririm.'' dedi sertçe bir şekilde. Dori adındaki çocuğu okulun ıssız bir kısmında köşeye sıkıştırmış, onu uyarıyordu Mahamatra. ''Neden kötü bir şeyler çevireyim ki Generalim? Bakın bana ne kadar da masumum.'' dedi Dori, karşıdakini sinirlendiren bir şekilde. ''KES SESİNİ'' diye sesini yükseltti Mahamatra, karşıdakini susturabilmek için. ''Hadi ama Generalim, siz de biliyorsunuz ki kanıtsız bana bir şey yapmaya çalışırsanız o değerli işiniz ve emeğiniz boşa gider. Değil mi?'' dedi sırıtarak Dori. Arkasında sakladığı ve generalin, karşıdakinin kısa boyu yüzünden göremediği telefonla bir şeyler yazıyordu. Dori emindi ki yazdığı şeyde birçok yazım hatası olacaktı ancak biliyordu ki gönderdiği kişi ne kadar hata olsa da mesajı anlayabilecekti. Mahamatra ise hala karşıdakini bırakmıyordu. Amacı Dori'nin savunmasını bırakıp ne haltlar yediğini karşıdakiye anlatmasını beklemek ve ona baskı uygulamaktı.
Tam o sırada bir ses geldi ve belirsiz bir objenin duvardan sekip generalin tam dibine düştü. General hemen ne olduğunu anlamak için Dori'yi bıraktı ve yerdeki şeyi eline aldı. Bu bir oktu ve dendro elementinin kullanıcısı birinin gönderdiği bir oktu. Okun üzerinde oka sarılmış bir kağıt parçası vardı. General hızlıca kağıdı açıp okumaya başladı.
''Kötü şeyler yaşansın istemiyorsan onu rahat bırak.''
Bu yazı Generali barut fıçısına döndürmüştü. Bunu yaza kimdi ki de onu bu şekilde tehdit etmeyi göze alabiliyordu? Artık Mahamatra'nın aklında Dori yoktu, bu mesajı yazanı bulup onu cezalandırmak vardı. Etrafına bir göz attı, oku atan kişi hala burada olmalıydı, değil mi? Ancak ne kadar etrafına baksa da mesajın sahibini göremedi general.‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
''Bu yeterli olacaktır.'' diye içinden söylendi çocuk. Ve olduğu yerden ayrılıp işinin başına döndü. Bu okulda yeni olabilirdi ama tehditin kötü bir şey olduğunu o da biliyordu. Bu, bu okula özel bir durum değildi. Her zaman, her yerde tehdit kötüydü. Ama onun bir arkadaşını tehdit etmek kesinlikle çocuğu sinirlendiren en büyük şeydi. Hayır, o asla kötülüğe iyilikle yaklaşan biri değildi. Tersine biri bir yanlış yapıyorsa, o yanlışı tekrarlamamayı öğrenmeliydiler ve o da bunu öğretecek olandı. Bu yüzden tehdit edeni tehdit etmek ona yanlış gözükmemişti. İşi orada bitmiş olduğundan apartmana doğru yol almıştı. Ev arkadaşı Nahida, onu bekliyor olmalıydı.
‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
Herkes anladı ama evet, okun sahibi Tighnari. Yeni bölüm geç gelebilir.
Umarım beğenmişsinizdir. İyi günlerrr<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
·Catch A Glimpse·||·Genshin Impact·
Hayran KurguCyno,Dori'yi uyarırken bir tehdit mesajı alır. cynari/cynonari yazıyorum koş millet koş!!