Nic
Mégis ki találta ki, hogy szombat délután tárgyalást szervezzen?! Persze, hogy az a munkamániás apámnak. Míg apám beszélt a következő hónap terveiről én addig öt percenként pillantgattam a karórámra. A jótékonysági gála nyolckor kezdődik és lassan már hét óra van, még át kell öltöznöm és Loráért is el kell mennem.
-Nic figyelsz rám?!
-Persze, éppen arról beszéltél, hogy hogyan lophatnánk friss tehéntejet, hogy minden nap tudj inni.
Apám döbbenten nézett, míg a rajtunk kívül négy igazgató hangosan felnevetett.
-Nem erről volt szó?
-Most úgy nyakon vágnálak.
-Akkor ez a végszó!
Felálltam a székemből és összepakoltam a papírjaimat.
-Minden jót apa, kitartást uraim.
Mielőtt apa megállíthatott volna kisiettem a tárgyalóból és a saját irodámba mentem. Mike már el is vette tőlem a papírokat.
-A ruhái ki vannak gőzölve, az óráját az asztalra raktam.
-Köszönöm, Mike. Rakd el a papírokat és menj pihenni, köszönöm, hogy ma bejöttél.
-Semmiség uram. Jó szórakozást kívánok az esti partihoz.
Kilazítottam a nyakkendőm és a tasmánra néztem.
-Meg lesz.
Gyorsan átöltöztem, hátrafésültem fekete hajam és az autóba ülve Loráért mentem. Paul a leghíresebb szépségszalon tulajdonosa, nem volt kérdés hogy hová fogom vinni Lorát a bálra való felkészülésre. A szalonba érve nem láttam sehol Lorát.
-Épp időben! Most fog kijönni.
Az egyik ajtó pont ebben a pillanatban nyílt ki. Két nő lépett ki majd utánuk egy harmadik. A vörös hajkorona és a sötét zöld szempár ismerős volt. Gyönyörű bordó ruhában volt, a ruha alulról hasított, ahonnan kivillant lépéskor valamelyik lába, amin bőrszalagok futottak fel a térdéig, maga a cipő pedig egy fekete magassarkú.
-Meddig szándékozol bámulni Nic?
Lora sötétbordó ajkai pimasz mosolyra húzódtak, fülében lógós arany fülbevaló, csuklóján pedig annak párja a fekete kövekkel díszített arany karkötő. Talán túlzás ez a kombináció...lehet jobb lenne ha el se mennénk.
-Nos, mit gondol róla Mr. Ness? Ügye milyen vadító lett?
Lora körül ugrált a pávián és csak úgy vigyorgott mint egy gyerek.
-Túlságosan is.
Lora felhúzta a szemöldökét és keresztbe rakta a karjait.
-Ez mégis mit jelent?
Nem válaszoltam a kérdésére, helyette az üzletvezetőhöz intéztem szavaim.
-Írd a számlámhoz. Szép munka volt.
A két lány felé biccentettem, majd karonragadtam Lorát és kisiettem vele a kocsihoz.
-Várj már! Nic!
Lora heves ellenállására megálltam és elengedtem.
-Mégis mi ütött beléd?! Nem én akartam ezeket a ruhákat és a színvilágot se én választottam.
-Ezeket mind én tettem, de sosem gondoltam volna, hogy ...
-Hogy mi?!
Szemei dühösen szikráztak és az orcái is kezdtek pirulni.
-Nem gondoltam volna, hogy ennyire ínycsiklandozóan gyönyörű leszel.
Mégis mi van ebben az egyszerű nőben, hogy ennyire megváltoztat? Soha nem tettem ilyet, nem vettem a nőimnek ékszert, cipőt, se ruhát, de amikor a kezemben tartottam a meghívót, akkor csak arra tudtam gondolni, hogy hogyan fog kinézni egy koktélruhában, vagy arany ékszerben, de amikor megláttam a szalonba egy teljesen másik nőnek tűnt, egzotikus és káprázatos volt, mintha egy történelmi könyvből lépett volna ki, amiben istennők festményei voltak. Szapora lélegzetétől hullámzott az egész teste, félő volt ha tovább nézem nagy bajba leszek, ezért hátat fordítottam neki. Sietős léptekkel mentem vissza a kocsihoz. Csak akkor fogtam fel, hogy túl gyorsan megyek, amikor Lora az autóhoz érve hangosan lihegett.
-Ne haragudj, nem gondoltam volna, hogy túl gyors vagyok.
-Nem lettél volna az, ha normális cipőben vagyok, ebben a szandálban nagyon fura járni.
Olyan kifejezés volt az arcán, amit még sosem láttam rajta...igazán szórakoztató látvány volt.
-Gyere menjünk.
-Rendben.
Beült az autóba, de még láttam, hogy elmosolyodik. Ez egy frusztráló este lesz. A jótékonysági party a West Hotelben tartották. A bejáratban már várt minket az inas, hogy leparkolják az autónkat. Ő és még a társa az ajtókhoz jöttek és kinyitották.
-Lora...itt nem kell visszafognod magad. Egy alfával vagy, ami azt jelenti, hogy legalább akkora hatalmad van mint nekem.
-Erről jó tudni.
Kacsintott, majd az inas kezét megfogva kiszállt az autóból.
ESTÁS LEYENDO
Vadak (Gator család 1)
Novela JuvenilEgy világ amiben az emberi faj csak a történelmi könyvekben található meg. Vadaknak nevezett félig ember-félig állat kinézetű lények uralják a világot. Lora Gator egy hétköznapi lány, aki fogyatékossága miatt, nem tud részt venni a mostani világban...