Egy szerdai napon szűk fekete farmerben és lenge topban megjelent barátosném a könyvtárba.
-Na ki hozott kávééét?!
Elkapcsoltam a kameraképeket a monitoromról és mindkét kezemmel nyúltam a közeledő kávé felé. Carla vigyorogva adta a kezembe a poharat, majd leült az asztalomra.
-Na és mi a helyzet unalomvölgyében?
Kortyolt egyet az italából és várakozóan figyelt.
-Nincs semmi.
Ittam az isteni kávéból, amit a kedvenc kávézomból hozott. Hihetetlenül krémes kávét tudnak csinálni.
-Ahhh! Ne már! Bár ha jobban belegondolok itt sosem történik semmi....
Carla fekete fülei megrándultak, sárgás színű szemeit pedig összeszűkítette és a könyvesszekrények felé nézett. Az orra hevesen mozgott, ahogy próbálta beazonosítani, hogy mi tartózkodik rajta kívül a könyvtárba. Egy mély szippantás után eltátott szájjal fordult hozzám.
-Itt van a fekete kandúr?!
Nem foglalkoztam döbbenetével, helyette a kávémat szürcsöltem.
-Nem tudom, hogy miről beszélsz.
-Ne hazudj nekem! Megint itt van az a szexi alfa!
-Ha te mondod.
Szándékosan nemtörődöm hangot ütöttem meg és inkább az italommal foglalkoztam. Carla persze megint eltátotta a száját.
-Mégis, hogy játszhatod a nemtörődömet, amikor pár méternyire tőlünk egy hatalmas, fekete oroszlán ugrándozik?!
Összehúztam a szemöldököm és barátnőmre néztem.
-Az oroszlánok nem szoktak ugrándozni.
-Te csak azt hiszed! Tudod, hogy ha csinosabban öltöznél te is láthatnál ugrándozó ragadozókat.
Kételkedően néztem barátnőmre. Az tény, hogy elég lepukkant vagyok, de ha már semmibe vesznek, akkor mégis miért görcsöljek azon, hogy mi áll jól és mi nem?
-Tudod, hogy ez nem igaz.
-Nem -e?! És mi van Tommal?! Annyira vak vagy és semmibe veszed magad, hogy észre se veszed, ahogy lohol utánad!
-Tomash csak barát, te is jól tudod.
Carla sóhajtás közben homlokon pöckölt.
-Hé!
-Na persze, mindenesetre érdekes. Megint az unokaöcséiért jött?
-Nem hiszem, már három napja ide jár és mindig ebédidőben érkezik.
-Hogy mi?! Három napja?
Elképedt arcára csak nevetni tudtam.
-Azt akarod mondani, hogy a fincsi alfa már három napja ide jár?!
-Igen.
Leugrott az asztalról és lejjebb húzta a topját, így sokkal több látható a melléből mint eddig.
-Carlaaa!
-Egy alfahím, Lora! Iszonyat jó fogás! Bedobom magam, hát ha szerencsém lesz.
Iszonyatosan szórakoztatott, ahogy a gyerekkori barátnőm próbál becserkészni egy férfit.
-Nem, hiszem, hogy Nic benne lenne ebbe a becserkészésben.
-Niiiic? Szóval már a nevét is tudod?
KAMU SEDANG MEMBACA
Vadak (Gator család 1)
Fiksi RemajaEgy világ amiben az emberi faj csak a történelmi könyvekben található meg. Vadaknak nevezett félig ember-félig állat kinézetű lények uralják a világot. Lora Gator egy hétköznapi lány, aki fogyatékossága miatt, nem tud részt venni a mostani világban...